חתונת הבקהאמים: הכלה לבשה את השמלה הכי יפה שראינו

ניקולה פלץ המיליארדרית התחתנה עם ברוקלין בקהאם בחתונה מפוארת שלא הייתה מביישת את בית המלוכה. הכלה לבשה הוט קוטור של ולנטינו, החתן לבש דיור ואילו ויקטוריה בקהאם הקפידה לא לגנוב פוקס ולבשה ויקטוריה בקהאם

מאת  | ‏ 11 אפריל 2022

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@nicolaannepeltz)

היה לנו לא מעט זמן לדמיין איך יראה האירוע היפה הזה, ועכשיו- כשהתמונות נמצאות בידינו, כבר אפשר להכריז כי הוא עמד בכל הציפיות. אמש, פורסם במגזין ווג אלבום החתונה של ניקולה פלץ וברוקלין בקהאם, איוונט מהאגדות שנתפר בדיוק למידותיהם של השחקנית והבן של הפאוור-קאפל הבריטי דיוויד את ויקטוריה.

החתונה נערכה באחוזה המשפחתית של פלץ בפאלם ביץ' פלורידה. כזכור, ניקולה היא ביתו של איש העסקים המיליארדר נלסון פלץ, והנכס המפואר שימש כלוקיישן המושלם לאירוע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@nicolaannepeltz)

הכלה לבשה שמלת הוט קוטור של בית האופנה ולנטינו, יצירה רומנטית וקלאסית בקווים נקיים שעזרה לה לבחור הסטייליסטית לזלי פרמר. החתן הנרגש נראה זוהר בחליפה בהתאמה אישית מבית דיור.

שווה להתעכב רגע על העבודה המרהיבה שביצעה הביוטי-סקווד של הכלה. ניקולה נראתה בשיא שלה באיפור של קייט לי ובמראה שיער אייקוני שנרקם בהשראת הסופר מודל קלאודיה שיפר בניינטיז. מעצב השיער הישראלי אדיר אברג'יל סיפר לווג שהתסרוקת החצי אסופה התאימה בול להינומה הסופר ארוכה וכי הושפע גם מהתסרוקות עתירות הווליום של בריז'יט בארדו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@nicolaannepeltz)

החתונה הנוצצת של השנה אירחה לא מעט שמות מפורסמים, וביניהם- אווה לונגוריה, השף גורדון רמזי ומשפחתו, ראשידה ג'ונס וקירנן שיפקה. אם הכלה קלאודיה לבשה שמלת סטרפלס של ורסאצ'ה, והרפר סבן בת העשר שמלה לבנה של ג'ואל דיאז שנתפרה לה ולשאר השושבינות.

אם החתן, ויקטוריה, הקפידה ברגישות לא לגנוב את הפוקוס מהכלה היפה. מתמונות פפראצי לא רשמיות אפשר להתרשם משמלת הסליפ המטאלית שבחרה לאירוע, כמובן בעיצובה שלה. "ברכות למר וגברת בקהאם", כתבה אשת האופנה והאם הגאה, "ברוכה הבאה למשפחה".    

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@nicolaannepeltz)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @brooklynbeckham

השאירו תגובה