ליזה ביך התחתנה בשמלת כלה של כוכבת "פריפריה אימפריה"

כאחת שמבינה דבר או שניים במיקסום ההייפ של הרשתות החברתיות, בחרה ליזה ביך בשמלות של המותג המדובר "דימיטריוס דליה" של משפחת מנשרוב מהסדרה "פריפריה אימפריה". ביך החליפה 3 שמלות ועמדה מתחת לחופה עם הינומה חד פעמית. כל הפרטים מהנעליים ועד העגילים

מאת  | ‏ 5 אפריל 2022

ליזה ביך בדרך לחופה (צילום: טל חמדי)

ליזה ביך בדרך לחופה (צילום: טל חמדי)

החדשות המשמחות מגזרתה של ליזה ביך ממשיכות לזרום בשבועות האחרונים בשרשרת. לאחר שהתארסה לבן זוגה אסף בן דוד, והודיעה על היריון ראשון, המשפיענית וכוכבת "הישרדות" לבשה אמש לבן.

מטעימות שהועלו על ידי הכלה והגלאם-סקווד שלה כבר אפשר להתרשם מהתמונה האופנתית של האירוע המרגש. כאחת שמבינה דבר או שניים במקסום ההייפ של הרשתות החברתיות, בחרה ביך בשמלות של המותג המדובר "דימיטריוס דליה". כזכור, משפחת מנשארוב האשקלונית, העומדת מאחוריו, מככבת בימים אלו בתוכנית הריאליטי הפופולרית "פריפריה אימפריה".

השמלה הראשונה: בגזרה קלאסית עם מפתח קדמי (צילום: טל חמדי)

השמלה הראשונה: בגזרה קלאסית עם מפתח קדמי (צילום: טל חמדי)

שמלת הערב המרכזית הייתה שמלה לבנה חובקת גוף בגזרה קלאסית עם מפתח קדמי, מחשוף גב עגול וכתפי סטייטמנט מחודדות. לחופה צורפה לשמלה הינומה ארוכה עם רקמת הכיתוב: "אם אשכחך ירושלים". השיער של ביך נאסף לגולגול נמוך ואת אוזניה עיטרו עגילים של המעצבת דניאל אדרי.

במהלך הערב החליפה הכלה לשמלה מספר 2– שמלת מחוך מובנה שקפקפה עם עיטורי תחרה. בשלב זה השיער האסוף והמוקפד שוחרר לקארה גלי.

כשכוכבת רשת לובשת כוכבת ריאלטי (צילום: טל חמדי)

כשכוכבת רשת לובשת כוכבת ריאלטי (צילום: טל חמדי)

לוק מספר 3 חגג את מסורת ה"משהו קטן וסקסי לרחבת הריקודים". לכבודו, ירדה הכלה מעקבי הפלטפורמה הלבנים והכבדים. לשמלת המיני-פרנזים הרקומה והמנצנצת שידכה הכלה מגפי בוקרים תואמים ועטויי אבנים. יש לנו תחושה שבשעות הקרובות אי אפשר יהיה לרפרש את הפיד מבלי להיתקל באחד מהלוקים המדוברים של החתונה הוויראלית הזו.

אין מה לומר, השמלה החמיאה לה מאד (צילום: טל חמדי)

אין מה לומר, השמלה החמיאה לה מאוד (צילום: טל חמדי)

קבלו את השמלה שניה (צילום: טל חמדי)

קבלו את השמלה השנייה (צילום: טל חמדי)

אמיצה מאד עם הנעליים (צילום: טל חמדי)

אמיצה מאוד עם הנעליים (צילום: טל חמדי)

הלוק האחרון: שמלת ריקודים קצרה ומגפי בוקרים (צילום: Liza Bikh אינסטגרם)

הלוק האחרון: שמלת ריקודים קצרה ומגפי בוקרים (צילום: Liza Bikh אינסטגרם)

השאירו תגובה