"ידעתי שלא אלבש שמלה": שיינה נישאה לליטל באוברול קטן והיסטרי

הרקדנית והכוריאוגרפית, שמזוהה עם טונות של סטייל אישי, ארזה אותו איתה גם לחתונה היוונית בה נישאה לזוגתה אחרי שנתיים של תכנונים ודחיית קורונה אחת. הכלות לבשו לוקים הורסים של דרור קונטנטו - אחת קלאסית ורומנטית, והשניה נועזת וייחודית. תגידו שזה לא שילוב מושלם

מאת  | ‏ 2 אוגוסט 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shayna Heidi (@shayna_heidi)

עם כל הכבוד לגל החום המוגזם שעושה את דרכו אלינו כדי להזכיר שההגדרה האקלימית הרשמית של התקופה הזאת היא "קיץ", מבחינתנו עדיין מדובר קודם כל בעונת החתונות. מעטים הימים בשבועות האחרונים שבהם לא סיקרנו שמלות כלה, וממש לא רק בגלל העונה החדשה של חתונמי. 

הרי מעבר למסורת חתונות הקיץ השגרתית, השנה ניכר במלוא תפארתו גם אפקט הקורונה, במסגרתו נערכות עכשיו שלל חתונות שהצטברו ונדחו. זה גם מה שקרה לכלה הכי מיוחדת שפגשנו בעונה הנוכחית: "שנתיים של תכנונים של כל פרט, כשבאמצע הגיעה הקורונה והרסה את התכנון, אבל כנראה ידעה מה היא עושה", כותבת היום (ב') שיינה היידי בפוסט הסיכום המרגש שלה. "השנה הנוספת של התכנון חידדה לנו הרבה פינות ועזרה לנו להבין מה חשוב לנו באירוע".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared byShayna Heidi (@shayna_heidi)

הרקדנית והכוריאוגרפית ההורסת נישאה בסוף השבוע לזוגתה ליטל אבידור, בחתונה יוונית יפהפיה. הכלות לבשו שתיהן לוקים מבית דרור קונטנטו – ליטל בשמלה קלאסית עם חלק עליון מעוטר וחיתוך קדמי עמוק, ושיינה באוברול תחרה קצר והיסטרי, עם קאט-אאוט באיזור הצלעות ופרנזים עדינים בשוליו. את סידור השיער האדמוני והרומנטי של ליטל השלים פוני הוורוד-פלטינה האיקוני של שיינה, ומגפי הפלטפורמה הכסופים בסגנון האראג'וקו הוסיפו גם הם חתיכת טוויסט על הקלאסיקה הכלתית.

"אני עוקבת אחרי דרור שנים וידעתי שהוא יבין אותי", מספרת שיינה בשיחה עם FF. "היה לי קשה לדמיין מה בדיוק אני צריכה ללבוש, כי ידעתי שזו לא תהיה שמלה. הוא הזמין אותי לפגישה ואמר גם לליטל לבוא. מעבר לזה שהוא באמת נסיך, הוא מוכשר כל כך ותוך כמה שניות שלף לכל אחת את הבגד שהכי מחמיא לה ותואם את האופי שלה. ואז עמדנו שם יחד, זה היה מרגש וברור שזה זה".

אחרי שנתיים של תכנונים, זה קרה (צילום: הילה שייר)

אחרי שנתיים של תכנונים, זה קרה (צילום: הילה שייר)

אחרי החופה המשיכו הכלות הטריות למסיבה בטברנה, ושם כבר החליפו ללוקים קלילים יותר והורסים לא פחות: ליטל בשמלת מעטפת עם שולי מלמלה מתוקים מ"כלה קלה" ("איך שהיא מדהה אותה ידענו שזה הלוק לשבור איתו צלחות"), ושיינה בטופ מתוכשט ושורטס עם שובל טול מ"ארקטה" ("יש להם דברים ייחודיים כמו שאני אוהבת, נתנו לי יד חופשית להרכיחב לוק והרגשתי כמו ילדה בחנות ממתקים"). עכשיו נשאר רק לחיות באושר ועושר. יאסו!

"לוק לשבור איתו צלחות" (צילום: גלי ליבי גיל)

"לוק לשבור איתו צלחות" (צילום: גלי ליבי גיל)

"עמדנו שם יחד, זה היה מרגש וברור שזה זה" (צילום: גלי ליבי גיל)

"עמדנו שם יחד, זה היה מרגש וברור שזה זה" (צילום: גלי ליבי גיל)

מזל טוב מתוקות (צילום: הילה שייר)

מזל טוב מתוקות (צילום: הילה שייר)

 

השאירו תגובה