שמיימית: דוגמנית העל נישאה בחתונה יפהפיה ושמלה מושלמת

שמה של ויטוריה צ'רטי אולי לא בהכרח מוכר להמונים, אבל עדיין מדובר באחת הדוגמניות העסוקות והמבוקשות ביותר בתעשייה העולמית. בתחילת החודש נישאה היפהפיה האיטלקיה לבחיר לבה, ותמונות החתונה האינטימית המתפרסמות עכשיו הן משב רוח רענן של אופנת כלות מופלאה

מאת  | ‏ 17 יוני 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vittoria Ceretti (@vittoria) on

מעטות הדוגמניות שזוכות לצעוד על מסלול תצוגות הקוטור של בית האופנה שאנל, ומעטות יותר הן הדוגמניות שזוכות לחתום את התצוגה במראה הכלה – הפינאלה הגרנדיוזית השאנלית המסורתית.

דוגמנית העל האיטלקייה ויטוריה צ'רטי זכתה לעשות זאת באחת מתצוגות האופנה המדוברות בעולם – זו שבישרה על הפרידה המתקרבת מקארל לגרפלד, ותיזכר ככלת החוף הדרמטית שסגרה את התצוגה בבגד ים מפתיע וכובע ים תואם מעוטר בקריסטלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harper's BAZAAR HK (@harpersbazaarhk) on

בתחילת החודש צ'רטי הפכה לכלה בחיים האמתיים. ולא, היא לא צעדה אל החופה בבגד ים. הגלאם הכסוף והאיפור הכבד מהתצוגה של שאנל הוחלפו בפשטות וניקיון כובש כשהכלה המאושרת ובעלה הטרי, הדיג'יי מתאו מילרי מהצמד האיטלקי Tale of Us, קשרו את גורלם בטקס שהתקיים באיביזה.

מתמונות שהעלתה הדוגמנית לחשבון האינסטגרם שלה, אפשר להתרשם באופן ראשוני מהטקס האינטימי שנערך באחד ביוני. הכלה היפיפייה בחרה בשמלת כתפיות של ז'קמוס, גרסה לבנה של לוק מספר 41 מתוך קולקציית אביב-קיץ 2020 של בית האופנה הצרפתי, שהוצגה על מסלול ורוד באמצע שדה לבנדר סגלגל וציורי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TOP. (@cam_mood) on

השמלה הארוכה עם הכתפיות הדקות מציגה גזרה פשוטה ונטולת יומרות, כשכפתורי הרכיסה מוסיפים לה עניין כמו גם אלמנט פיסולי באזור החזה. המראה הכללי היה נקי ונטול מאמץ, בתולי כמעט. השיער, באורך הכתפיים, היה טבעי וקליל בדיוק כמו האיפור והתכשיטים הנלווים – עגילי חישוק קטנים משובצים ביהלומים וטבעות. את הלוק חתמו סנדלי רצועות לבנים על עקבים.

החתן והכלה הטריים העלו באופן מתואם את התמונות מהאירוע שנערך לפני כשבועיים ולא שותף בלייב עם מאות אלפי העוקבים שלהם. קהילת האופנה, כולל ז'קמוס עצמו, הרימו לזוג המאוהב בתגובות מפרגנות ואוהבות, בתקווה שבקרוב הם יואילו לחשוף תמונות נוספות מהאירוע החלומי שעושה חשק לעוד חתונות מדויקות, יפות, ונטולות פומפוזיות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Matteo Tale Of Us (@matteo_milleri) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@runwayitaly) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vittoria Ceretti Italia

השאירו תגובה