הכלה לבשה אסוס: שמלת הכלה הכי פופלרית באתר עולה רק 650 שקלים

על אף שבחירת שמלת כלה נחשבת לתהליך אמוציונלי במיוחד, שמלת הזהב של אסוס מוכיחה שלמשוואה נכנסים גם אלמנטים של כסף וזמן. אסוס הצליחה לשגר שמלה סופר פופולרית עם אלפי הזמנות שתגיע אליכן תוך שבוע אחד בלבד

מאת  | ‏ 13 ינואר 2020

שמלת הכלה הכי נמכרת באסוס (צילום מסך)

שמלת הכלה הכי נמכרת באסוס (צילום מסך)

לפעמים כל מה שכלה מחפשת זו שמלה שתעשה את העבודה ביומה הגדול – לא פומפוזית מדי, לא טרנדית מדי ובטח שלא יקרה מדי. לאחר חשיפת נתוני מכירות שמלות הכלה הפופולריות לשנת 2019 של האתר אסוס, הנחת היסוד הזו מקבלת אישור.

על אף שבחירת שמלת כלה נחשבת לתהליך אמוציונלי במיוחד, שמלת הזהב של אסוס מוכיחה שלמשוואה נכנסים גם לא מעט היבטים רציונליים וכנראה החשוב ביותר בהם הוא התקציב. במחיר של פחות מ-650 שקלים, אסוס הצליחה לשגר לכלות העתידיות שמלת תחרה שהפכה לסופר פופולרית כשעל פי דיווחי האתר קנו אותה לא פחות מ-3,500 כלות.

בעצם זו חצאית וחולצה (צילום מסך)

בעצם זו חצאית וחולצה (צילום מסך)

מעבר למחיר המפתה השמלה מציגה גזרה המדמה שני חלקים: חולצת קרופ עם שרוולי תחרת שקופים וחצאית בגזרה מלאה. כפי שדיווחנו כבר בעבר, קטגוריית הבריידל של אסוס הפכה לזירה רוחשת במיוחד ולא מעט כלות מוצאות בה (גם אם לאחר לא מעט שיטוטים באתרי יוקרה וחנויות מעצבים) את מבוקשן.

מי שמעדיפה גרסת שמלה קצרה יותר, ואולי גם קצרה יותר בתקציב, תמצא גרסת מיני לשמלה הארוכה הפופולרית שמגרדת מלמטה את ה-500 שקלים.

שבוע והיא אצלכן (צילום מסך)

שבוע והיא אצלכן (צילום מסך)

הביקוש לשמלות כלה זולות ויעילות משפיע לא רק על פעילותה של אסוס אלא גם על עוד ועוד אתרים ומותגים ביניים שפונים אל כלות עם תקציב מוגבל. הנראות של שמלות הסלבז הגרנדיוזיות והיקרות ללא ספק ממשיכה להיות מפתה ומזמינה אך כנראה שבשלב ההחלטות בשטח, אצל לא מעט כלות, היא לא נותנת את הטון הסופי בשלב ההחלטה.

3500 כבר נמכרו (צילום מסך)

3500 כבר נמכרו (צילום מסך)

השאירו תגובה

 

  • אפשר לאכול על השמלה הזאת.

    מאת: מזל |‏ 20 בינואר 2020 | 13:25
  • חוץ מזו (פחות לטעמי), בהחלט ראיתי באסוס שמלות מעניינות אחרות שיכולות להשלים מראה כלה מדהים.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 בינואר 2020 | 14:52