שמלות הכלה של מיכל אנסקי הן פנטזיית בוהו-שיק מושלמת

אנחנו רגילים לראות אותה על המסך במיטב מחלצותיה ובמלוא תפארתה ואצילותה, אבל אין ספק שהחתונה המרגשת של מיכל אנסקי סיפקה גרסה שלה שמעולם לא ראינו. וכפי שאפשר היה לשער, שמלות הכלה מבית המעצבת ליהי הוד הפכו את אנסקי, בחודש שהשישי להריונה, לנסיכה רומנטית מהאגדות

מאת  | ‏ 15 אוקטובר 2019

מזל טוב! (צילום: טל אשכנזי, בהפקת סינגה)

מזל טוב! (צילום: טל אשכנזי, בהפקת סינגה)

מה לובשים לחתונת צהריים כשאת נמצאת בחודש השישי להיריון? תשאלו את מיכל אנסקי שביום שישי האחרון נדרשה למשימה כשנישאה לבן זוגה אייל אמיר בנוכחות הבת הגדולה דניאלה, המשפחה והחברים.

כיאה למעמד, למזג האוויר ולאווירה הלא מחייבת, אנסקי בחרה בשתי שמלות משוחררות מבית היוצר של המעצבת המקומית ליהי הוד. כבר לפני חודש היא נתנה רמז לבאות כשהעלתה לסטורי טעימה מהמדידות כשלצידה הוד והסטייליסטית האישית שירן מניה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Michal Ansky (@michalansky) on

"עיצבתי למיכל שתי שמלות", מספרת הבוקר הוד לפאשן פורוורד. "היה לי חשוב, גם בגלל ההיריון וגם בגלל האופי של החתונה, שיהיו לה שתי שמלות נורא נוחות ומאוד רומנטיות, ובאמת הסגנון שנבחר הוא קצת בוהו שיק".

במעמד החופה היה אפשר להתרשם מהשמלה הראשונה. אנסקי, שצעדה יחפה אל החופה, לבשה שמלת כותונת מסאטן. "מעל השמלה", מסבירה הוד, "הלבשנו עליונית טול בסגנון וינטג' שהתאימה למראה היחף שלה". פרט נוסף שאי אפשר היה להתעלם ממנו היה השסע העמוק בצידה של השמלה שחשף את רגליה הארוכות של אנסקי.

נוחה ורומנטית בסגנון בוהו (צילום: טל אשכנזי, בהפקת סינגה)

נוחה ורומנטית בסגנון בוהו (צילום: טל אשכנזי, בהפקת סינגה)

האווירה המשוחררת לא מנעה מאנסקי לסמן וי על מאסט כלולות מוכר, הלא הוא החלפה לשמלה שניה, כשהפעם הייתה זו שמלת סאטן נוספת בתפירת פליסה. שתי השמלות הציגו צבעוניות שנהבית מסורתית.

תהליך העבודה ודיוק הגזרה שתחמיא בצורה הטובה ביותר לכלה ההיריונית כלל דיגום חופשי על הגוף. "הייתה למיכל איזו פנטזיה ראשונית ופשוט פיתחנו אותה", מספרת הוד, "דיגמנו על הגוף שלה משהו ראשוני וזה באמת עבד ומשם המשכנו ודייקנו את הגזרה כדי שתתאים לה בדיוק". שיהיה במזל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Michal Ansky (@michalansky) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by

השאירו תגובה