יחידה במינה: כשמעצבת אופנה מתחתנת בשמלה שתכננה כל חייה

החתונה הרומאית של מעצבת האופנה מישה נונו הביאה לבירה האיטלקית אורחות כמו מייגן מרקל ואיוונקה טראמפ במיטב מחלצותיהן, עד שכמעט לא שמנו לב לכך ששמלת הכלה לא נחשפה - עד עכשיו. היה שווה לחכות

מאת  | ‏ 3 אוקטובר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISHA NONOO (@mishanonoo) on

מעצבת האופנה מישה נונו עלתה לכותרות פעמיים לאחרונה, וזה רק בעקיפין בעקבות הקריירה העיצובית שלה, ויותר בזכות המעגלים החברתיים שהשכילה לייצר סביבה. לאחר שהוד דוכסיותה מייגן מרקל חברה אליה על מנת לייצר ליין בגדים למטרת צדקה, טסו מרקל וגם איוונקה טראמפ עד לרומא על מנת לצפות במישה באה בברית הנישואין.

עבור מעצבת, אולי אפילו יותר מלכל אדם אחר בעולם, משמעות עיצוב שמלת הכלה היא עילאית. כל שנותיה הבוגרות פלירטטה נונו, לדבריה, עם המחשבה מה תלבש ליום הגדול שלה, וכשזה התקרב ובא, התהיות וההחלטות הלכו והסתבכו. כצפוי, בעקבות האורחים המגה ידועים שפקדו את האירוע (גם קייטי פרי, קרלי קלוס והנסיכות יוג׳יני וביאטריס היו שם), הזרקור הוסט מהכלה ושמלתה, ועכשיו, לאחר שכולם חזרו לחייהם, הגיע הזמן להעניק למישה את הבמה ולעסוק ברצינות בשמלה היפה ורבת המחשבה שיצרה לעצמה במו ידיה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harper's Bazaar UK (@bazaaruk) on

"נישאתי לאהבת חיי בשמלה שעיצבתי במיוחד עבור האירוע. זה היה תהליך מיוחד, וזהו פיס יחיד במינו", סיפרה נונו ל-People. "אני תמיד מעצבת בגדים שכל אישה תוכל ללבוש, וכשהגעתי ליצור את השמלה שלי, האפשרויות נדמו בלתי נגמרות. בסופו של דבר בחרתי תחרה בעבודת יד, על בד משי אורגנזה רקום ממפעל משפחתי קטן בשווייץ, שקיים משנת 1904, שנחתך בלייזר, ומעל כל זה הינומת טטל באורך 10 מטרים".

השמלה אכן ייחודית – שילוב אמיתי בין תקופתיות קלאסית לבין חיתוכים מודרניים ונקיים, שרווליה ארוכים וצמודים, הבד יוקרתי וכבד, ומפתח המחשוף מרובע ונאסף בצוואר לכדי צ׳וקר תחרה מאסיבי. לא משהו שרואים כל יום. את תמונותיה היפות של מישה צילם לא אחר מצלם החתונה של מייגן והארי, כריס אלרטון, שבחר בשחור לבן אווירתי.

:היה ממש קשה לעצב לעצמי. מן הסתם את רוצה שבעלך יחשוב שאת יפהפיה, ואת רוצה להיראות מכובדת בפני המשפחה, ומצד שני את רוצה לעשות מה שבא לך", אומרת נונו. "אפשר שרוול ארוך, קצר, מחשוף, צווארון גבוה, גב חשוף או לא, כל כך הרבה אפשרויות יוצרות אתגר. אני רגילה לעצב כשיש לי פרמטרים ברורים וקבועים, לכן לקח לי זמן להגיע להחלטות. מה שכן, ידעתי מראש שאני רוצה שמלה מסורתית". הצליח לה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Marie Claire (@marieclairemag) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MISHA NONOO (@mishanonoo) on

השאירו תגובה