החתונה הוונציאנית של הבלוגרית הנורווגית הטריפה את האינסטגרם

לא חסרות חתונות מוגזמות ושומטות לסת להתאבסס עליהן ברחבי האינטרנט, אבל אין ספק שזו אחת משובחת במיוחד: הבלוגרית הנורווגית התחתנה במלון פאר ונציאני באירוע שנפרס על פני שלושה ימים ובשמלה עם שובל נוצות מטורף שנפרס על פני כל היבשת בערך, וזה מהפנט

מאת  | ‏ 3 ספטמבר 2018
 

A post shared by Phoebe Hveem (@phoebe_hveem) on

עם מאות אלפי תמונות של חתונות שומטות לסת, הזירה הוויראלית כבר מתקשה להתרגש מחתונת חלומות כזו או אחרת. ועדיין, פעם בתקופה, יש חתונה שמצליחה להתבלט מעל היתר וזוכה לאינספור תיוגים ונעיצות.

זה בדיוק המקרה של החתונה הוונציאנית של הפשניסטה הנורווגית פיבי, שתמונות מהאירוע הגרנדיוזי שלה שוטפות את הרשת ובמרכזן שמלה אחת מהאגדות. השמלה המדוברת היא שמלה מחוך נקייה של ויקטור אנד רולף עם שובל נוצות דרמטי ועצום שפשוט לא מפסיקה להבליח באינסטגרם.

 

A post shared by Darja Barannik (@darjabarannik) on

התמונות של הכלה היפיפה צועדת ברחובות הפנינה האיטלקית כשהשובל הבלתי אפשרי נשרך אחריה לצד תמונת הכלה הרשמית שלה על המדרגות עטורות הפרחים של מלון היוקרה אמאן, צצות מכל כיוון.

לא רק שמלת הכלה הפוטוגנית הפכה את החתונה הזו לכוכבת רשתות רגעית. מלון הפאר שכבר אכלס חתונות של מפורסמי-על כמו ג'ורג' ואמל קלוני לבש כולו חג. אולם הסעודה התכסה בסידורי פרחים צחורים ומעין חופה לבנה של אינספור סחלבים לבנים. ארוחת קבלת הפנים של פיבי והבעל הטרי פדר נערכה בגינת המלון ועוצבה בסגנון שוק פרחים צבעוני.

 

A post shared by RIKKE KREFTING (@rikkekrefting) on

גם לארוחה הזו התייצבה הכלה בלוק מרשים שכלל שמלת וולנים צהבהבה מבית ג'ואנה אורטיז, סנדלי זהב של רוסי והד-פיס של ג'ניפר בר. כמובן שגם הפמלייה הפשניסטית של הכלה סיפקה אינספור לוקים ששווה להתעכב עליהם – שמלות של סלף פורטרייט, צימרמן ופוצ'י זרמו לאינסטוש כמו יין כשהסלבריישן הזוגי הופך לחגיגה אופנתית שקשה להסיר ממנה את העיניים.

 

A post shared by Phoebe Hveem (@phoebe_hveem) on

 

A post shared by Phoebe Hveem (@phoebe_hveem) on

 

A post shared by Darja Barannik (@darjabarannik) on

 

A post shared by MissInvitadas (@missinvitadas) on

 

A post shared by vanityfair (@vanityfairr_) on

 

A post shared by RIKKE KREFTING (@rikkekrefting) on

 

A post shared by Mina Maria Billung (@minamaria) on

השאירו תגובה