מיליון דולר וודינג: הכוכבת ההוליוודית התחתנה ביער, וזה היה מושלם

עצים עתיקים, אווירה שלווה, תחרה ועקבים של לובוטין. החתונה הזאת היא התגשמות כל הפנטזיות הרומנטיות שלנו, והיא מגיעה אלינו בחסות לא אחרת מאשר השחקנית הילרי סוונק

מאת  | ‏ 22 אוגוסט 2018
 

A post shared by @leyla_soydamal on

רובנו מכירים אותה ככוכבת הסרט "מיליון דולר בייבי", אבל בסוף השבוע האחרון השחקנית והמפיקה הילרי סוונק הראתה לעולם מה זה אומר להראות כמו מיליון דולר. ולא סתם, אלא ביום החתונה. עכשיו, כשהמספרים מאחורי שמלת הכלולות שלה נחשפים, לא צריך לנחש שגם מאחרי המראה המושקע שלה עומדים כמה אפסים נאים.

כפי שנחשף ב"ווג", שמלת הכלה מבית אלי סאאב קוטור הורכבה מ-25 מטרים של תחרה יוקרתית, שמונה מטרים של שיפון-משי ושישה מטרים של אורגנזה-משי. לא פחות משבעה אנשים עמלו על מלאכת המחשבת, כשבטוטאל הושקעו בה כ-150 שעות עבודה.

"אהבתי את אלי סאאב שנים, והתרגשתי מכך שהוא יעצב עבורי את השמלה", סיפרה סוונק. "רציתי משהו רומנטי שירגיש על-זמני כמו חורשת רדווד בה עמדנו להתחתן. הוא לגמרי עמד במשימה ועיצב משהו שהתעלה על כל הציפיות שלי. השמלה הייתה כל מה שדמיינתי ויותר".

לוקיישן חלומי, כידוע, הוא חלק בלתי מבוטל בכל חתונה איי-ליסטרית, וסוונק בחרה לשלה שמורה קליפורנית קסומה מלאה בעצים בני מאות שנים. כבר בשלבים הראשונים של תכנון האירוע היא ובעלה הטרי, פיליפ שניידר, ידעו שהחתונה תיערך בטבע, קרוב למקום מגוריו של אביה שאינו יכול לטוס.

לאחר שהאורחים הסבו לארוחה אלגנטית באסם מעוצב הגיעה הפתעת הערב, כשהזוג הטרי הפתיע את הקהל בריקוד סטפס משותף. הכלה החליפה לשמלה של דיור ולנעלי ריקוד בעיצובו של החבר כריסטיאן לובוטין, שעיצב גם את נעלי הטקס שלה ואת שני זוגות הנעליים של החתן.

המסיבה המעולה נמשכה עד לשעות הקטנות של הלילה, אז נאלצו האורחים להעביר את הפיזוזים למסיבת אוזניות שקטה כדי לא להפריע לשכנים המרוחקים. "זה היה באמת חלום שהתגשם", סיכמה הכלה הנרגשת את היום המושלם, ולנו לא נותר אלא להתפעל מהתמונות ולהסכים.

 

 

 

 

A post shared by Bodas (@bodasrevista) on

 

 

A post shared by Azazie (@iheartazazie) on

 

השאירו תגובה