הדוגמנית התחתנה בשמלת כלה שקופה וכובע עצום במקום הינומה

כל אחת רוצה להיות מיוחדת ביום חתונתה, אבל אמה לת' הציבה רף גבוה למדי לבאות אחריה. הדוגמנית צעדה אל החופה בשמלת תחרה חושפת לנז'רי סגול, ולראשה כובע קש ש"רחב שוליים" לא מספיק כדי לתאר אותו. הפתיעה

מאת  | ‏ 7 יוני 2018
 

A post shared by Shivvy Roche (@shivvyro) on

אין כלה שלא מחפשת את הדבר האחד הזה, הפריט או הפרט שיהפוך אותה לזכירה ומיוחדת. בעיקר בתקופה שמאופיינת בשטף ויזואלי חסר תקדים, המשימה הזו הופכת לסופר קשה. אבל, כשמפשפשים היטב באינסטגרם ובפינטרסט מגלים שיש לא מעט כלות שמצליחות לעשות את הבלתי יאמן ומייצרות מראה כלולות מפעים ובלתי נשכח.

למועדון האקסקלוסיבי הזה מצטרפת בימים אלו כלה חדשה – השחקנית והדוגמנית הדנית אמה לת' (ששינתה ממש בימים אלו את שם משפחה לרוזנצוויג). הנשואה הטרייה בת ה-27 כנראה יודעת דבר או שניים על שבירת חוקים אופנתיים ולאחר שצעדה על מסלולי תצוגות נחשבים כמו זה של בלנסיאגה, שלפה את התותחים הכבדים גם ביום חתונתה.

 

A post shared by Peta Hunt (@huntpeta) on

צירוף של בחירות לא שגרתיות כמו שמלת תחרה וינטג'ית שקופה לחלוטין, הלבשה תחתונה סגולה מבצבצת ונעליים של בלנסיאגה הפך את אמה לכלה ויראלית להפליא. יחד עם זאת מי שסחף את כל התשואות היה כובע קש עצום ממדים של המותג עתיר ההייפ ז'אקמוס.

השוליים האימתניים של הכובע העניקו לטקס הכלולות הפריזאי טוויסט מיוחד והסיקורים המחמיאים לא אחרו להגיע. גם המעצב שעומד בראש המותג העולה לא התעלם מהחתונה השיקית שהכתה גלים מסביב לעולם, והעלה תמונה של אמה לפיד (טוב, שלוש תמונות, כמנהגו) בתוספת הכיתוב: "כל כך שמח לקחת חלק בכל כך הרבה ימים מיוחדים".

הזוג המאושר (צילום: אינסטגרם, emma_leth)

הזוג המאושר (צילום: אינסטגרם, emma_leth)

גם ב"ווג" לא הצליחו להישאר אדישים לקונצרט האופנתי הרומנטי של אמה ובעלה הטרי, האמן טל רוזנצוויג. כשנשאלה מדוע בחרה באקססורי כל כך לא שגרתי ענתה הכלה כי הכובע הגדול סיפק לה איזון מושלם לאירוע, שהוא מצד אחד כל כך פרטי ומצד שני דורש שיתוף עם אנשים רבים אחרים. "זו הסיבה שנזקקתי לו", היא סיפרה.

באופן אירוני דווקא הבחירה שנועדה לשמור על פרטיותה של הכלה הנרגשת הפכה את החתונה לפומבית במיוחד, ולנו רק נותר להוריד בפני הפאשניסטה המצטיינת את הכובע ולחכות לכלה המפתיעה הבאה.

אי אפשר להתעלם (צילום: אינסטגרם, emma_leth)

אי אפשר להתעלם (צילום: אינסטגרם, emma_leth)

 

 

A post shared by PUURLE DAYZZZ (@puurpledayz) on

השאירו תגובה