החתונה המרהיבה של סטייליסטית הכוכבות

כשג'יימי מזרחי, הסטייליסטית העסוקה של ניקול ריצ'י, קייטי פרי וקייט אפטון תכננה את יום כלולותיה היא דמיינה חתונת חוף, אבל איכשהו התכניות השתנו בדרך והחתונה הפכה לחורפית. את המדידות לשמלה של סאן לורן עשתה בפריז, הכתובה נחתמה בלבוש פיג'מה ובמקום מגנטים היה אלבום תמונות בווג. ככה נראית החתונה המושלמת

מאת  | ‏ 6 פברואר 2017
לראות ולהתמוגג. החתונה הכובשת של ג'יימי וניקו מזרחי (צילום: בריידון פלין, סריקה ווג)

לראות ולהתמוגג. החתונה הכובשת של ג'יימי וניקו מזרחי (צילום: בריידון פלין, סריקה ווג)

ג'יימי מזרחי הייתה עד לא מזמן ג׳יימי שניידר, אבל כדברי שייקספיר, ורד בכל שם אחר ידיף אותו ריח מתוק, ובמקרה של ג'יימי, כשרון הסטייל המיוחד שלה הוא אותו ניחוח שמספק לה את רשימת הקליינטורה הענפה שלה, מיטב הסלבס שעקבו אחריה גם ליום חתונה, באספן שבקולורדו.

החתונה הייתה כמו כרטיס ביקור מושלם לעבודתה של ג'יימי, ולנו נותר רק לאחל מזל טוב וליהנות מאבק הכוכבים. בין הסלבריטאים שהגיעו לחגוג עם ג'יימי ובן זוגה, הכלכלן ניקו מזרחי, אפשר למצוא כמה קליינטיות וקולגות קרובות, ביניהן קמרון דיאז, ניקול ריצ'י, קייטי פרי (בשמלת גוצ'י, עם אורלנדו בלום), קייט הדסון, ראשידה ג'ונס ורייצ'ל זו.

הגשם שלא פסק כל היום לא עצר את החגיגות, להפך. בני הזוג החליטו שמדובר במזל טוב. החתונה הייתה אמורה להתרחש ביעד אחר וחם בהרבה, באי הקריבי סנט בארטס, והשמלה שבחרה הייתה מותאמת לאקלים ההוא, לחתונת חוף.

כשעברו לקור של אספן נאלצה ג'יימי לתכנן מסלול מחדש. "הלכתי עם אמא שלי לחפש שמלות בניו יורק, אבל כצפוי, לא מצאתי שום דבר מתאים" היא סיפרה לווג שגם פרסם את תמונות החתונה ההורסות. "אחר כך עשיתי בריינסטורמינג עם חברתי ג׳ן מאייר והשם של הדי סלימאן עלה. אני מעריצה שלו, והיא חברה טובה שלו. הצוות של סאן לורן עזר לנו מאוד".

A photo posted by Braedon Flynn (@braedonflynn) on

התוצאה הסופית: שמלה יפהפייה ארוכת שרוולים עם מחשוף וי עמוק ודרמטי. החברות נסעו לפריז למדידה ראשונה, והמדידה האחרונה נערכה באל.איי."השמלה נתנה לי תחושה של גרסה נשית לחליפת סאן לורן, עם כריות כתפיים ומבנה חזק בחלק העליון. כל הפרטים, מהבד המעט כסוף, השרוולים עם הרקמות בעבודת יד והכפתורים, כל אלה עשו את השמלה מיוחדת מאוד.

זה היה רגע לפני העזיבה של הדי, והטיימינג היה מיוחד. השמלה על-זמנית, מקורית ויפהפייה". ג'יימי בחרה לאבזר את השמלה בנעלי מנולו בלאניק מסאטן ותכשיטים ויקטוריאניים מהמאה ה-19 אותם שאלה מחברתה הילרי טיש, לה אוסף תכשיטים עצום. עוד חבר, מעצב השיער סקוטי קוניה, עיצב לה תסרוקת פשוטה יחסית. כך קרה גם עם האיפור, כשהלוק שכיוונה אליו היה נקי ולא כבד. "ניסינו יחד הרבה דברים לפני הטקס, ובסוף החלטנו ללכת על הכי פשוט". היא מספרת.

A photo posted by Rebecca Mizrahi (@rizmiz) on

הטקס עצמו נערך מול 200 איש בלבד בחווה אדירה, לאור נרות, תחת חופת עץ עם פרחים. את הזוג חיתנה חברה טובה, ורגע לפני הטקס החליטה ג'יימי לעטות גם הינומה. השניים הרגישו מאוד בבית. אחרי הטקס הסירה ג'יימי את ההינומה והחליפה אותה בטיארת יהלומים, ואת שמלת החתונה בשמלה כסופה עם פאייטים של מארק ג'ייקובס.

צוות האיפור-שיער מיד התייצב להעניק לכלה לוק יותר פרוע ודרמטי. חילוף הבגדים השלישי התרחש בשיא המסיבה: שמלת סוניה רייקל שעיצבה עבורה אישית ג'ולי דה ליברן. "אני מעריצה גדולה של ג׳ולי ושל מה שהיא עושה בלייבל״ סיפרה ג'יימי.

A photo posted by Over the Moon (@otmblog) on


מגע ידה של הסטייליסטית ניכר היטב בתמונות החתונה, וזו הזדמנות טובה להציץ על יתר העבודה המדויקת שהיא עושה ביומיום, הגורמת ללקוחות שלה להשפריץ סטייל. בין השמות המפורסמים אפשר למצוא את ניקול ריצ'י, ריילי קיאו, סוקי ווטרהאוס, קייט אפטון, קייטי פרי, סשה ליין ואפילו בריטני ספירס.

בעיני מזרחי, הייחוד שלה טמון בהתאמת סטיילינג אישי לכל לקוחה באופן פרטני, ולא (כמו הרבה סטייליסטים אחרים בתחום) יצירת לוק מוכר ואחיד כאילו מדובר היה בפס ייצור אופנתי.

A photo posted by Tracy DUBB (@tracydoob) on

ג'יימי התחילה לעבוד מיד כשסיימה את לימודיה בקולג', כאסיסטנטית של סטייליסטית אחרת, אליזבת' סולסר, ומשם השיגה עבודה בווג. "תמיד רציתי לעבוד בווג, חשבתי שהתגשם חלום חיי", היא סיפרה לאתר פאשניסטה. "אבל העבודה שהתפנתה הייתה בתחום תכנון האירועים וזה לא הסתדר. יותר מדי אהבתי סטיילינג. המשכתי לעבוד שם שנה וכך פגשתי את בעלי, שגר באל.איי. החלטתי לעזוב את העבודה, לנסוע לגור איתו ולראות מה יסתדר לי שם".

ברור לגמרי שהסתדר לה נהדר. לקח לה אמנם עשור עד שהייתה לה לקוחה גדולה ראשונה משלה, אבל ג'יימי טוענת שהיא שמחה על כל רגע."זה דורש עבודה קשה ונחישות. מניסיוני האישי, צריך לא לסרב לשום עבודה ולעשות את הטוב ביותר שלך, וגם לא להפסיק ללמוד מאחרים ומהטעויות של עצמך" אומרת המטאור האופנתית בת ה-29. "תמשיכו לעבוד, ליצור, תהיו שמחים, תהיו בריאים. אם תוכלו לעשות את זה, כל השאר כבר יסתדר". 

A photo posted by Hayden Slater (@haydenslater) on

A photo posted by Lauren Kassan (@lololevine) on


וככה נראית הקליינטורה של ג'יימי בימי חול:

סוקי ווטרהאוס מרהיבה בפסטיבל ונציה (צילום: גטי אימג'ס)

סוקי ווטרהאוס מרהיבה בפסטיבל ונציה (צילום: גטי אימג'ס)

ריילי קיאו בטקס גלובוס הזהב האחרון (צילום: גטי אימג'ס)

ריילי קיאו בטקס גלובוס הזהב האחרון (צילום: גטי אימג'ס)

קייט אפטון בלוק הטוב יותר שלה (צילום: גטי אימג'ס)

קייט אפטון בלוק הטוב יותר שלה (צילום: גטי אימג'ס)

קייטי פרי מעולם לא נראתה טוב יותר (צילום: גטי אימג'ס)

קייטי פרי מעולם לא נראתה טוב יותר (צילום: גטי אימג'ס)

גם לקוחה, גם חברה. ניקול ריצ'י (צילום: גטי אימג'ס)

גם לקוחה, גם חברה. ניקול ריצ'י (צילום: גטי אימג'ס)

ג'יימי מזרחי. מוכשרת בטירוף (צילום: REX)

ג'יימי מזרחי. מוכשרת בטירוף (צילום: REX)

השאירו תגובה

 

  • כמה אנרגיה מיותרת אנשים מוציאים על כלום וחצי. פשוט מגעיל.

    מאת: מישי |‏ 7 בפברואר 2017 | 01:41