לא עוצרת: דמי מור מדהימה בשמלה שקופה

אחת האורחות המבוקשות ביותר בתעשייה הגיעה לתצוגת האופנה של גוצ'י בלונדון, ואיתה ישבה בשורה הראשונה גם הבעלים שלה, דמי מור. הכלבה הקטנטנה פילאף אמנם גנבה את ההצגה כהרגלה, אבל מור בת ה-61 שוב הצליחה לשמוט לנו את הלסת בלוק סופר סקסי

מאת  | ‏ 15 מאי 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Demi Moore‎‏ (@‏‎demimoore‎‏)‎‏

בפעם האחרונה שראינו סלבריטאית מופיעה לאירוע עם חיית המחמד שלה, זאת הייתה קלאודיה שיפר, שהחתול שלה כיכב בסרט "ארגייל" והגיע איתה לפרמיירה. סך הכל ערב נורמלי לחתול.

עכשיו הגיע תורה של פילאף, כלבת הצ׳יוואווה של דמי מור שזכתה להגיע איתה לתצוגת האופנה של גוצ׳י בלונדון ולשבת בשורה הראשונה, לצד מפורסמים כמו קייט מוס, בתה לילה מוס ואנדרו סקוט.

למרות שפילאף גנבה את ההצגה, דמי עצמה לא איכזבה. היא לבשה שמלה של גוצ׳י, כמובן, מקולקציית סתיו חורף 24 שהוצגה על המסלול רק לפני כמה חודשים.

השמלה מפגישה בין כמה סוגי בדים, טקסטורות ודיטיילים, אבל למרות העומס נוצרת תוצאה הרמונית – השכבה התחתונה היא שמלת קומבניזון מתחרה שחורה עם כתפיות דקיקות, ובחלק התחתון מכסה אותה שכבת בד נוספת בדוגמה גיאומטרית עם חלקי בד שקופים שחושפים את התחרה שמתחת. בנוסף, השמלה כוללת מעין שרשרת צ׳וקר שמחוברת אליה, מבד ירוק וחרוזים. דמי הוסיפה מגפיים שחורים ותיק שחור קטן, וכמו תמיד – נראתה לוהטת.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Brad Goreski‎‏ (@‏‎bradgoreski‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎demimoore2023‎‏ (@‏‎demimoore2023‎‏)‎‏

השאירו תגובה

 

  • הפנים מרוטשות.הגוף כמו צימוק.אין ניתוח שלא עשתה…ידיים כמו 2 מקלות עם כתמים.אפילו השיער פאה

    מאת: אתרה |‏ 16 במאי 2024 | 15:17