"הכי קיץ בעולם": טיילור קנתה סנדלים, והיא מתלהבת בצדק

טיילור מלכוב פרגנה לעצמה סנדלים חדשים של מותג על, בעיצוב קלאסי ומנצח - אז אנחנו לגמרי יכולות להבין איך היא לא הצליחה להתאפק עד הקיץ הרשמי כדי לקחת אותם לסיבוב. החוכמה היא להרכיב את הלוק הנכון, וזה בדיוק מה שהיא עשתה

מאת  | ‏ 11 אפריל 2024

טיילור מלכוב

צילום: אינסטגרם, malkovtaylor

כבר ידוע שטיילור מלכוב היא אחת ממקורות ההשראה היעלים בפיד שלנו, בזכות אהבתה להרכבת ללוקים קלילים, טרנדיים ונגישים, בשילוב פריטי מפתח מנצחים ואיכותיים, וכל זה בשיתוף נדיב של העוקבות והעוקבים בתהליך.

זה לגמרי המצב גם עם הלוק האחרון שהדליק אותנו, ואף יותר משעורר בנו השראה – עורר בנו הזדהות. בסרטון ההתארגנות שהעלתה, מלכוב בעצם מביעה דילמה אופנתית קלאסית: היא קנתה משהו חדש, היא מתה ללבוש אותו כבר, אבל מזג האוויר דורש עוד קצת סבלנות. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Taylor Malkov‎‏ (@‏‎malkovtaylor‎‏)‎‏

אז סבלנות, כידוע, היא אוברייטד במצבים כאלה, ומזג האוויר הוא בכלל בגדר המלצה ידידותית, כך שהדילמה נפתרה מאוד מהר. "האמת שיש נעליים שאני ממש חמה עליהן, חדשות שקניתי, ואני צריכה לעשות איתן לוק קיצי – כי זה סנדלים. ובחוץ קיצי… אבל קריר", אומרת מלכוב אחרי שהיא מציגה למצלמה רכש מרגש כמעט באותה מידה – כוס סטארבאקס עצומה.

ואז היא מתייצבת שוב מול המצלמה בשמלה לבנה, קצרה וצמודה של אלו יוגה, ואוחזת בידיה שקית של מותג העל סלין. פה כבר יכולנו להבין את רמת ההתלהבות. "אין יפות כאלה", היא מכריזה ומציגה סנדלי רצועות עור חומים עם לוגו מוזהב וסוליה מעט מוגבהת, שמחירם באתר המותג הוא 4,250 שקלים. "על הרגל זה חרפון, וישר שמתי לבן – כי זה הכי קיץ בעולם, שיזוף וחום לבן".

צילום: אינסטגרם, malkovtaylor

צילום: אינסטגרם, malkovtaylor

היא לא טועה. על הרגל אכן מדובר בחרפון – קלאסיקה מנצחת של סנדלי גלדיאטור, בווייב נוח ונונשלנטי שיחמיא לכל אחת עם כל דבר, אבל אכן עובד מעולה עם לבן – במיוחד בשילוב ז'קט הג'ינס הכהה מבית ליוויס שטיי זרקה מעל כל העסק, והתיק החום התואם והמושלם של ז'אקמוס. אה, ולגבי ההתלבטות בין המשקפיים? ברור שהלבנים.

צילום: אינסטגרם, malkovtaylor

צילום: אינסטגרם, malkovtaylor


 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Taylor Malkov‎‏ (@‏‎malkovtaylor‎‏)‎‏

השאירו תגובה