עינב בובליל שכנעה אותנו שהמכנסיים האלה חובה בארון

מודות, הושפענו. עינב בובליל הרכיבה לוק לקראת יום שכלל גם השקה וגם אסיפת הורים, ויצא לה שילוב מושלם של אלגנטיות וטרנדיות, מותגי יוקרה ורשת מהירה - כשהמכנסיים המחויטים ממנגו לגמרי גונבים את ההצגה לכל השאנל והסן לורן

מאת  | ‏ 13 מרץ 2024

עינב בובליל

הושפענו, מודות (צילום: אינסטגרם, einav bublil)

לשיתוף הפעולה הפורה של עינב בובליל עם אתר טרמינל איקס יש יתרון משמעותי מבחינתנו: בובליל יודעת לבחור את הפריטים הכי נכונים של מנגו – רשת שמתמחה בפריטים מאוד נכונים – באופן שמשלב בין בייסיק מנצח שכל אחת צריכה בארון לבין יציאות מוצלחות שהרבה פעמים לא היינו חושבות לקנות עד שראינו אותן עליה.

זה לגמרי המקרה עם הלוק שהמשפיענית הרכיבה אתמול ליום שכלל אירוע השקה, ואחריו אסיפת הורים בבית הספר של בתה. בובליל לבשה חולצה שחורה של בלנסיאגה, נעלה עקבים של סלין והוסיפה תיק של שאנל וחגורה של איב סאן לורן – ועדיין, כוכבי הלוק הבלתי מעורערים הם המכנסיים ממנגו, שעולים 399.90 שקלים.

מנגו בטרמינל איקס. 399.90 שקלים (צילום: מתוך האתר)

מנגו בטרמינל איקס. 399.90 שקלים (צילום: מתוך האתר)

זו אולי לא חוכמה גדולה – בכל זאת מדובר במכנסיים אדומים במרכזו של לוק שחור, אבל זו כן חוכמה לדעת ללבוש אותם באופן שנותן להם את הכבוד המלא וגם מדגיש את האלגנטיות שלהם. זה בדיוק מה שבובליל עשתה, כשהחגורה הדקה עם האבזם המוזהב ונעלי העקב מחודדות החרטום מצטרפות לגזרה המחויטת והמחמיאה של המכנסיים, לצבע הסופר טרנדי שלהם ולווייב הכללי של יוקרה מתונה.

בובליל ציינה שהיא לובשת מידה פחות ממה שהייתה מעדיפה לקנות, כי כשהזמינה היא לא הייתה במלאי. אנחנו יכולות לראות איך טאצ' אוורירי יותר היה עובד כאן, אבל הם מחמיאים במיוחד גם בגרסה הצמודה יותר. כך או כך, היא מודיעה, "עכשיו יש את כל המידות". ובכן, אנחנו נאלץ לעדכן שתוך שעות בודדות הן התחילו לאזול שוב, ולא קשה להבין למה.

צילום: אינסטגרם, einav bublil

עדיין הצבע הטרנדי של העונה (צילום: אינסטגרם, einav bublil)

השאירו תגובה