לוק שיתאים לכל סיטואציה? גל מלכה פיצחה את הנוסחה

השחקנית מלאת הסטייל עמדה בפני האתגר הכה מוכר – מה לובשים ליום עמוס אירועים, שמתחיל בפגישות ונגמר בהצגה? היא כמובן לא אכזבה, ויצרה אנסמבל מעולה שלכולנו שווה ליישם בחיים האמיתיים

מאת  | ‏ 7 מרץ 2024

תמיד נותנת השראה (צילום: אינסטגרם, galmalka)

תמיד נותנת השראה (צילום: אינסטגרם, galmalka)

אחת המשימות האופנתיות המורכבות בימים עמוסי משימות שונות היא לצלוח יום שלם באותו אאוטפיט. לחשב איך לא "יתפלק" אלמנט מתאמץ מדי, לתכנן שאחר לא יראה מרושל מדי, וכך הלאה. את הנוסחה המושלמת מצאנו לאחרונה אצל גל מלכה, השחקנית האהובה שיודעת דבר או שניים על לו"ז עמוס מטלות.

בימים שאין בהם יותר מדי אירועי שטיח אדום, מלכה היא נסיכה של קז'ואל, ומספקת לאורך החודשים האחרונים השראות יפות שליטרלי אפשר ליישם בחיים האמיתיים, במיוחד במציאות העכשווית האפרורית והעגומה.

השראה, אופנה, זארה

המראה שעל הפרק (צילום: אינסטגרם, galmalka)

השבוע, לקראת יום ארוך שהתחיל בפגישות מקצועיות והסתיים בהצגה בלילה, מלכה הצטיידה בקומבינציית פריטים מעולה, המורכבת מכוכבי רשתות מהירות, לצד כוכב ממותג אחד. היא בחרה בפלטת צבעים כהה של אפורים ושחורים, וליקטה ז'קט מוצלח מברשקה, מכנסיים ורסטיליים מזארה, נעליים עם סוליית טרקטור מאותה הרשת, וחולצת בייסיק חלומית ושחורה מהמותג הישראלי Oma.

החגורה המעולה היא הדובדבן שבקצפת. מדובר בחגורה קלאסית של בית האופנה סן לורן, עם לוגו מוזהב קטן, המגיעה בעובי מדויק. ככה עושים DAY-TO-NIGHT באופן מושלם ומאזנים בין פלז'ר, ביזנס ומעט גלאם.

אופנה, השראה, זארה, גל מלכה

חגורת החלומות (צילום: אינסטגרם, galmalka)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Malka | (@galmalka)

השאירו תגובה