אשת השעה: סידני סוויני הגיעה לתצוגה בתחתונים

התחתונים המתוכשטים של מיו מיו כיכבו כבר בכמה לוקים בלתי נשכחים, אבל עכשיו מגיעה אובססיית האינטרנט החמה של הרגע, סידני סוויני, ומביאה איתה את הטוויסט הסקסי-חצוף-זוהר שלה. אם תצליחו, שימו לב גם לנעליים

מאת  | ‏ 6 מרץ 2024

 

סידני סוויני

קצת יותר מ-20,000 שקלים וגם אתן תוכלו (צילום: Getty Images, Marc Piasecki/WireImage)

המרחב הוויראלי עוד לא ממש נרגע מהופעתה האחרונה של כוכבת "אופוריה", סידני סוויני, בתוכנית "סאטרדיי נייט לייב", והשחקנית הלוהטת מספקת עוד כותרות חדשות משבוע האופנה בפריז.

סוויני הגיע לתצוגת חורף 24-25 של המותג מיו מיו, בלוק מז'אנר ה"שכחתי את המכנסיים בבית". במרכז הלוק עומדים תחתוני פאייטים העשויים מצמר ומשי, ומזכיר מאוד לוק קודם ומדובר של השחקנית אמה קורין בפסטיבל הקולנוע בוונציה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

האאוטפיט הוא ללא ספק "סוויני" במיוחד – סקסי, מחוצף ולא שגרתי. היא שידכה לתחתונים טופ קרופי, בלייזר גדול, גרביונים שחורים וסנדלי פלטפורמה אימתניים שמרמזים, כמו סנדלי הפלטפורמה בשורה הראשונה של קלואה, על חזרה ודאית של המראה המוגבה.

אם נוחתים חזרה על האדמה, אי אפשר שלא להתעכב על המחיר השערורייתי של התחתונים המתוכשטים, שגרסה דומה שלהם נמכרת ממש בימים אלה באתר המותג במחיר של למעלה מ-20,000 שקלים. לא ברור מי הלקוחה הפוטנציאלית של פריט כזה, אבל אפשר לסמוך על מיו מיו (המותג שהתייצב לצד פראדה בראש רשימת המותגים הלוהטים ל-2023), שהם יודעים בדיוק מה הם עושים.

סידני סוויני

והפלטפורמות מה איתן (צילום: Jacopo Raule/Getty Images)

 

השאירו תגובה