עושה את שבוע האופנה: קורל סימנוביץ' במיני מפתיע ומגפיים גבוהים

הכוכבת הישראלית מבינה דבר או שניים בשבועות אופנה – וגם את האירועים הנוכחיים בפריז היא צולחת עם המון סטייל. אתמול היא הגיעה לתצוגה של לואי ויטון בשמלה קלאסית עם טוויסט שובבי, וגרפה מחמאות מהקולגות שמחכות לה בארץ

מאת  | ‏ 6 מרץ 2024

אופנה, סטייל, לואי ויטון

בדרך לתצוגה (צילום: אינסטגרם, coralsimanovich)

הנוכחות הישראלית בשבוע האופנה של פריז ממשיכה להביא לנו נחת ולספק רגעים יפים של בריחה מהמציאות. בין שמות כמו בר רפאלי, ניקול ראידמן וכן, גם אסף גרניט, אחת הנציגות הבולטות שלנו בתצוגות הנוצצות הן קורל סימנוביץ' – אחת שיודעת דבר או שניים על מעצבי על ומותגים יוקרתיים.

אחרי שסימנוביץ' התבלטה בשורה הראשונה של סטלה מקרטני עם סוודר סגול בגזרת אוברסייז, אתמול היא הגיעה לתצוגה של לואי ויטון במראה שונה לחלוטין – קלאסי אבל שובבי, אלגנטי עם קריצה סקסית.

אופנה, סטייל, לואי ויטון

יודעת מה היא עושה (צילום: אינסטגרם, coralsimanovich)

במרכז הלוק של קורל עמדה שמלה שחורה קטנה במראה ספורטיבי, עם צווארון פיטר פן ומחשוף מאובזר ברוכסן. כדי לחמם את הרגליים היא נעלה מגפיים גבוהים מעור על עקב נמוך – כאלה שאפשר להסתובב איתם בעיר בלי לסבול. היא אחזה בידה בתיק מונוגרמה קלאסי של בית האופנה היוקרתי וזרקה מעל הכתפיים מעיל טרנץ' בהיר.

התמונות שהעלתה הכוכבת הישראלית לחשבון האינסטגרם שלה זכה לשלל מחמאות מקולגות מפרגנות, וביניהן עומר נודלמן, יעל שלביה, שביט ויזל, בר זומר ועדן פינס. אבל התגובה שריגשה אותנו יותר מכולן הייתה זו של בן זוגה, סרג'י רוברטו שכתב באנגלית מעוברתת: "יפה שלי!". יש מתוקים כאלה?

אופנה, סטייל, לואי ויטון

בחוץ היא הצטיידה במעיל (צילום: אינסטגרם, coralsimanovich)

אופנה, סטייל, לואי ויטון

סיבוב דאווין (צילום: אינסטגרם, coralsimanovich)

אופנה, סטייל, לואי ויטון

עליה זה יותר יפה (צילום: אינסטגרם, coralsimanovich)

אופנה, סטייל, לואי ויטון

מדובר בנסיכה (צילום: אינסטגרם, coralsimanovich)

השאירו תגובה