בג'ינס מעולה וז'קט של חמותה: ניקולה פלץ עושה ויקטוריה בקהאם

האיט-גירל יצאה לסיבוב בפריז עם בן זוגה, ברוקלין בקהאם. חדי העין זיהו מיד את הז'קט שעליה – אותו ז'קט אייקוני שויקטוריה בקהאם לבשה אי שם ב-2001, לצד ברוקלין הזאטוט. מתוק או קריפי? לפעמים אין תשובה אחת נכונה

מאת  | ‏ 29 פברואר 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @kheanuh

למרות שהיא נישאה אל תוך אחת מהמשפחות המפורסמות הכי חמודות בעולם, ניקולה פלץ לא ממש מצליחה לנער את תדמית מלכת הכיתה האכזרית שדבקה בה. זה כולל, בין השאר, גם שמועות עיקשות על כך שהיא לא מסתדרת עם חמותה האהובה – ויקטוריה בקהאם.

השתיים מכחישות את השמועות האלה בכל הזדמנות, אבל אין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר בהצהרה אופנתית, שגורמת לנו להבין כמה מזל יש לניקולה – היא לא רק זוכה ללבוש מה שהיא רוצה מהקולקציות המצוינות של ויקטוריה בקהאם המעצבת, היא גם יכולה לפשפש בארון של כוכבת הפופ פוש ספייס ולשלוף משם פריטי וינטג' חד פעמיים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@lofficielitalia)

אתמול במהלך שבוע האופנה בפריז, ניקולה וברוקלין הסתובבו ברחובות יד ביד, כשהיא לובשת ז'קט עור מזוהה מאוד של דולצ'ה וגבאנה, שוויקטוריה עצמה צולמה בו ב-2001 ואפילו בפוזה דומה – שתיהן אוחזות בידו של ברוקלין. אז בתור פעוט עצוב (בטח בדיוק דרש במבה ולא קיבל) והיום כגבר נאה.

הז'קט הוא בגזרת אופנוענים צמודה, בצבע שחור עם פסים אלכסוניים בכחול ולבן, והוא היה להיט בקרב הסלבס כשעוצב לפני כעשרים שנה. מלבד ויקטוריה, לבשו אותו גם נעמי קמפבל ומדונה. הן גם כנראה הסיבה שהז'קט הספציפי הזה הוא שווה ערך במיוחד בשוק היד שנייה. במקור הוא נמכר בכ-4,400 שקלים, אבל כיום המחיר שלו מרקיע שחקים עד (כדאי שתשבו) ל-35 אלף שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@harpersbazaarturkiye)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LE BANANA (@lebananas)

השאירו תגובה