פצצה מתוקתקת: קים אור אזולאי הפתיעה אותנו עם הלוק הזה

גם קים אור אזולאי חטפה את החולי החורפי המבאס שמסתובב במחוזותינו, אז היא החליטה ללכת על טיפול בלייקים, פתחה את האלבום מהחופשה בפריז ושיתפה סשן תמונות אקסטרה לוהטות שלה באוברול תחרה שקוף. לדעתנו זה דווקא העלה את החום

מאת  | ‏ 21 פברואר 2024

"אם אעלה תמונה שלי פצצה, אני ארגיש פצצה?" (צילום: אינסטגרם,  kimorazulay)

"אם אעלה תמונה שלי פצצה, אני ארגיש פצצה?" (צילום: אינסטגרם, kimorazulay)

באיזו אסכולה אתם: כשמרגישים טוב, נראים טוב, או – כשנראים טוב, מרגישים טוב? חידת הביצה והתרנגולת האופנתית הזאת היא אתגר פילוסופי כבד משקל, אבל לפחות אנחנו יודעות מה יש להוגה החשובה קים אור אזולאי לתרום בנושא.

כבר התלהבנו כאן בעבר מהסטייל של השחקנית והמשפיענית, בייחוד כשהיא מסתובבת מעבר לים – וזה המצב גם הפעם, כשחופשה משפחתית בפריז עם ההורים והבויפרנד כללה את אחד הלוקים הכי לוהטים שראינו באינסטגרם הישראלי לאחרונה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎KimOr – קימאור‎‏ (@‏‎kimorazulay‎‏)‎‏

אזולאי, כך נראה, נתקפה חולי חורפי מהזן הנפוץ מדי, והחליטה להיעזר בתקופת סבתא ידועה: מלא לייקים. "אם אני אעלה תמונה שלי פצצה, אני גם ארגיש תכף פצצה?", היא תהתה, לצד הסשן שמתעד את הלוק המדובר: אוברול שקוף של תחרה שחורה, מתחתיו תחתונים וחזייה ומעליו בלייזר גדול.

אין ספק שזו הדרך הנכונה ביותר ללבוש את הפריט הלוהט הזה, שמאוזן על ידי הכבדות המחויטת של הבלייזר והתחכום הנונשלנטי של הנעליים – עקבי האבזם המבוקשים של GANNI. אנחנו באמת מקוות שהיא מרגישה יותר טוב עכשיו, כי לנו הפוסט הזה בהחלט שיפר קצת את מצב הרוח.

קים אור אזולאי

עדכני איך עבד לך (צילום: אינסטגרם, kimorazulay)

קים אור אזולאי

לא פספסנו את השוז (צילום: אינסטגרם, kimorazulay)

קים אור אזולאי

לוק פצצתי,לא נכחיש (צילום: אינסטגרם, kimorazulay)

 

השאירו תגובה