זאת היא: ג'יי לו בחזיית פרחים שלא מכסה יותר מדי

הכוכבת הגיעה לפרמיירת הסרט החדש שלה: "This is me…now" בשמלת ערב אלגנטית, ואז עשתה פניה של 180 מעלות והחליפה לאאוטפיט בועט ונועז. חזיית הפרחים התלת ממדית טיפסה על החזה שלה, ואת המראה השלימה חליפה מחויטת זהובה

מאת  | ‏ 15 פברואר 2024

ג'ניפר לופז, אופנה

היי ג'יי (צילום: אינסטגרם, robzangardi)

לא ברור מתי ג'ניפר לופז מצליחה לנוח, כי נראה שבכל רגע נתון היא עובדת על פרויקט חדש. הבייבי הנוכחי שלה הוא האלבום "This is me…now" שיצא מחר, והסרט שמתלווה אליו (וישוחרר במקביל לאלבום באמזון פריים), המשלב בין מציאות לפנטזיה ומתאר את המסע הארוך של ג'יי לו בחיפוש אחרי אהבה.

אתמול התקיימה הפרמיירה של הסרט המדובר. לופז הגיעה, כמובן, עם הפרטנר שלה לסוף הטוב המיוחל – בן אפלק, והשניים הפגינו לאבי דאבי בשפע לשמחת כל הנוכחים. בנאום המרגש היא אפילו דמעה כשהתרפקה על זיכרונות מ-20 השנה האחרונות וסיפרה שאפלק הוא המוזה שלה.

איזה מזל את? (צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic)

איזה מזל את? (צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic)

בקבלת הפנים ובמהלך ההקרנה הכוכבת נראתה אלגנטית וזוהרת בשמלה שחורה של זוהיר מוראד, שמורכבת ממחוך קטיפה עם מחשוף עמוק וחצאית שקופה רקומה בעיטורים אסטרולוגיים כסופים. אל השמלה נלוותה חגורת קטיפה, כפפות ארוכות ותיק קלאץ' תואם – כולם עשויים קטיפה שחורה.

הלוק הזה היה מרשים, אבל לא כמו המראה שהגיע אחריו. לאפטר פארטי של האירוע לופז החליפה לאאוטפיט נועז וייחודי בהרבה של המעצבת טמרה ראלף. הזמרת והשחקנית הציגה את אחד הפרויקטים המושקעים ביותר שלה – הבוד, בחזייה זהובה עשויה פרחי תלת ממד, שטיפסו על החזה שלה והשאירו מעט מאוד מקום לדמיון. ממש כמו על מסלול התצוגה, החזייה נלבשה לצד מכנסיים מחויטים בגזרה גבוהה וז'קט שנזרק מעל הכתפיים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rob Zangardi (@robzangardi)

לאבי דאבי (צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic)

לאבי דאבי (צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FCC Daily (@fashion_celebs_critics_)

כל הזמן עובדת (צילום: Jon Kopaloff/WireImage)

כל הזמן עובדת (צילום: Jon Kopaloff/WireImage)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@jlolatin)

השאירו תגובה

 

  • התצוגה של תמרה ראלף הייתה מהממת ראיתי ביו טיוב כמה ימים לפני הכתבה. לא מפתיע בכלל שהלוק הזה נחטף ע"י אחת הכוכבות הגדולות. היה צפוי

    מאת: יצירת אמנות |‏ 15 בפברואר 2024 | 13:59