חיכינו לך: רק קסם מחזיק את השמלה של זנדאיה במקום

שמלת הספירלה הופיעה רק לפני שבועיים על המסלול של מייזון אלאיה בשבוע האופנה בפריז, אבל השחקנית מלאת הסטייל כבר חטפה אותה. היא מביאה חידוש אמיתי ומידה נכבדת של תעוזה, עם קונסטרוקציה נועזת שמתלפפת סביב הגוף ואז נשפכת לחצאית קלילה

מאת  | ‏ 13 פברואר 2024

זנדאיה, אופנה, אלאיה, שמלה

נסיכה מהעתיד (צילום: Pascal-Le-Segretain/Getty-Images)

שבועות האופנה ברחבי העולם הם אירועים עמוסי התרחשויות – כל בתי האופנה הנחשבים מגיעים להציג את החזון שלהם לעונה הבאה, הלו"ז צפוף והתחרות על תשומת ליבן של הפאשניסטות ומגזיני האופנה קשה. אבל בכל שנה יש כמה כוכבים שמצליחים להתבלט מעל כולם ומשאירים חותם בלתי נשכח בין מאות הלוקים שחולפים על המסלול. לפני שבועיים בפריז זאת הייתה שמלת הספירלה של אלאיה.

לא מפתיע שהבשורה הגיעה דווקא משם – תחת ניצוחו של המנהל הקריאייטיבי בשלוש השנים האחרונות, פיטר מולייר, בית האופנה חזר להיות אחד הנחשקים והמדוברים בעולם. זוכרים את הטוטאל-לוק האדום של ריהאנה מהסופרבול בשנה שעברה? מייזון אלאיה אחראי עליו, וגם על תיקי הלבבות ונעלי הבלרינה המחוררות שקיבלו ייצוג בארון של כל איט-גירל שמכבדת את עצמה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@maisonalaia)

שמלת הספירלה מביאה חידוש אמיתי – אוונגארד רך ולא מתלהם, שעושה שימוש בטכנולוגיות עדכניות ומנפץ את גבולות המוכר והבטוח. חלקה העליון עשוי צמר בהדפסת תלת ממד שעוטף את הגוף, ונדמה שרק קסם מחזיק אותו במקומו. משם ממשיכה בזרימה המעגלית חצאית קלילה ואוורירית בעלת שובל עדין ושסע שחושף את הרגליים.

השאלה המתבקשת – מי תהיה הראשונה שתעז להתנסות במראה המאתגר הזה, קיבלה אתמול תשובה, והאמת שבכלל לא הופתענו. אין מתאימה וראויה יותר מזנדאיה להחזיק בגד כל כך מיוחד.

זנדאיה, אופנה, אלאיה, שמלה

זנדאיה באלאיה (צילום: Pascal-Le-Segretain/Getty-Images)

הכוכבת לבשה את שמלת הספירלה במקומה הטבעי – פריז, לאירוע שהתקיים כחלק ממסע הקידום לסרטה החדש "חולית: חלק 2". הסטייליסט שלה, לואו רואץ', יודע שעם פיס כזה לא צריך יותר מדי, ולכן השלים את המראה הצחור עם נעלי עקב תואמות של לובוטן, ללא תכשיטים או איפור מוגזם שיתחרו בפוקוס.

האאוטפיט הנוכחי תואם את האווירה העתידנית של הסרט, ומגיע כחלק ממלתחה שלמה שזנדאיה דגמנה השבוע. בין היתר היא לבשה שמלת צינורות של המעצבת העולה טורישג'ו דומי, חליפה חושפת אנדר-בוב של בוטגה ונטה, וסט של חצאית וטופ עם צווארון מודגש מבית לואי ויטון. כל אחד מהלוקים האלה שונה לחלוטין ומלא הצהרה, ומלכת הסטייל נשאה את כולם באופן מושלם.

זנדאיה, אופנה, אלאיה, שמלה

עם טימות'י שאלאמה (צילום: Marc-PiaseckiGetty-Images)

בתנועה מעגלית (צילום: Marc Piasecki/Getty Images)

בתנועה מעגלית (צילום: Marc Piasecki/Getty Images)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@_torisheju_)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@mrscruzbeckham)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fubiz (@fubiz)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@maisonalaia)

השאירו תגובה