מלכת הנשף: זאת האחת השמלות הכי יפות שג'יי לו לבשה

אין אישה שתדע להחזיק שמלה גרנדיוזית כמו ג'ניפר לופז. הפעם היא הגיעה לפתיחת ריזורט בדובאי ושלפה את כל התותחים הכבדים: פפיון ענק בחזית, שכמייה דרמטית ונעלי פלטפורמה מאתגרות. אודרי הפבורן, גרסת הדיווה

מאת  | ‏ 12 פברואר 2024

ג'ניפר לופז, ג'יי לו, אופנה, שמלה

כמו נסיכה (צילום: אינסטגרם, jlo)

עם מעמד על אייקוני ועולמי – אי אפשר להתווכח עם הקסם של ג'ניפר לופז. הבחירות האופנתיות שלה אולי לא תמיד קולעות בול אבל הן מפתיעות, לעיתים קרובות גרנדיוזיות וגדולות מהחיים, וכמעט תמיד סופר לוהטות.

להופעה הפומבית האחרונה שלה הדיווה שלפה את כל התותחים הכבדים, עם שמלת סטייטמנט תיאטרלית, סטיילינג בלינגי למהדרין ומלאכת איפור-שיער חלומית. היא התייצבה לפתיחת ריזורט יוקרתי בדובאי בשמלת ערב פומפוזית של בית האופנה ג'יאמבטיסטה ואלי –  בית האופנה הגבוה המזוהה במיוחד עם סגנון רומנטי-פואטי ושימוש וירטואוזי במשחקי נפחים.  

ג'ניפר לופז, ג'יי לו, אופנה, שמלה

מחדשת כל הזמן (צילום: אינסטגרם, jlo)

שמלת הסטפרלס של ג'יי לו הגיעה הפעם עם אלמנט דמוי פפיון בחזית החצאית, כשאת הדרמה מגבירה שכמיית ענק ארוכה ודרמטית. נדמה שכל פרט בלוק הזה היה מחושב. כפפות סאטן בהירות שימשו כעוגן קונטרסטי, נעלי הפלטפורמה הגבוהות עזרו לסחוב את הנפח העודף שלה השמלה, השיער נאסף לקוקו אמצע עם שוונצים בצד והאיפור היה מופת גלאמי.

את הלוק חתמו עגילי אמרלד של מותג היוקרה סרטורו, שכיכב גם בלוק המטריף של הכוכבת בתצוגה של ולנטינו בשבוע האופנה. 

ג'ניפר לופז, ג'יי לו, אופנה, שמלה

בלי השכמייה (צילום: Darren Gerrish/Getty Images for One&Only)

ג'ניפר לופז, ג'יי לו, אופנה, שמלה

שמלה משוגעת של ג'יאמבטיסטה ואלי (צילום: אינסטגרם, jlo)

ג'ניפר לופז, ג'יי לו, אופנה, שמלה

הכל מתאזן (צילום: Darren Gerrish/Getty Images for One&Only)

השאירו תגובה