קיילי וסטורמי בשבוע האופנה: "מה נסגר עם המותניים שלה?"

אחרי הופעת הבכורה של סטורמי בת החמש בשבוע הקוטור של פריז, הפעוטה המשיכה עם אמה לתצוגה של ז'אקמוס בדרום צרפת. השתיים לבשו אאוטפיטים תואמים, כשקיילי חושפת גזרה דקיקה מתמיד, והגרסה המיניאטורית שלה קולית להפליא

מאת  | ‏ 30 ינואר 2024

ז'אקמוס, קיילי ג'נר

קיילי בז'אקמוס (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

אתמול התקיימה בדרום צרפת תצוגת האופנה היפה כתמיד של המעצב ז'אקמוס. אחרי שנרגענו מהמפגש על המסלול בין ג'יג'י חדיד – הידועה בדעותיה האנטי-ישראליות, והדוגמנית הישראלית ההורסת סאן מזרחי, התפנינו להתעמק באורחות הכי מסקרנות בשורה הראשונה: קיילי ג'נר ובתה סטורמי.

הפעוטה בת החמש הגיעה בפעם הראשונה לשבוע האופנה של פריז ביום רביעי שעבר, כשהלכה לצפות עם אמה בתצוגת הקוטור של ולנטינו. השתיים לבשו אז אאוטפיטים שחורים תואמים, וגם הפעם הן תיאמו לוקים בגוון אחיד – אדום נועז.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@kyliekgolden)

סטורמי נראתה מתוקה במיוחד במכנסי קפלים מעור, בשילוב עם חולצת טי בעלת רצועה שמדמה סריג שנקשר מעל הכתפיים (טריק גאוני שהמעצב הציג בקולקציה). היא נעלה נעליים גבוהות עם שרוכים ואחזה בידה את תיק "במבינו" האהוב של ז'אקמוס.

קיילי בחרה במראה הרבה פחות קז'ואלי – האם היפהפייה לבשה שמלה נשית בגזרת מיני צמודה, עם בד שיפון שקפקף שמרחף מעל גופה והופך לשרוול בצד אחד. התיק שלה, שמשחק עם צורות גיאומטריות, הונח על הרצפה לצד נעלי העקב המחודדות עם עיטור הפפיון העדין.

עם התיק על הרצפה (צילום: Arnold Jerocki/WireImage)

עם התיק על הרצפה (צילום: Arnold Jerocki/WireImage)

בתקופה האחרונה כל תמונה של קיילי גוררת שלל תגובות וביקורות על המראה שלה, ויש מי שטוענים שההליכים הקוסמטיים שעברה מקנים לה מראה מבוגר לגילה. גם הפעם זה קרה, לצד הערות על גזרתה הדקיקה ועל העובדה שהביאה את בתה הפעוטה לאירוע. "למה היא נראית כל כך מבוגרת? אפילו הצוואר שלה", תהתה גולשת אחת. "ילדה קטנה לבושה כמו בובה, נגררת לתצוגת אופנה של מבוגרים ומנוצלת על ידי אמא רודפת פרסום ונואשת לתשומת לב", לא חסכה אחרת, ואחרים כתבו: "מה נסגר עם המותניים שלה? הגוף שלה מזויף ויש לה פרצוף של אוזמפיק".

אנחנו בצד של הגולשת החביבה שביקשה מכל אלה לחזור למוטב והזכירה – "רכילות זה נחמד עד שהיא הופכת לרוע".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner Fan Page (@kyliekily)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @stormiworlld_

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@kyliesbae)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner (@thekyliesportal)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall & Kylie News (@jennerupdater)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

השאירו תגובה