באווירת בת הים: מאיה קיי רותחת בקמפיין חדש

לכל איט-גירל שמכבדת את עצמה יש ליין איפור – ועכשיו הגיע תורה של הדוגמנית הישראלית. אחרי שנתיים בהן הייתה הפרזנטורית של קרליין היא משיקה מוצרי איפור בשיתוף עם מותג הטיפוח והביוטי, והתמונות מהקמפיין בהחלט משכנעות לעשות כל מה שהיא ממליצה

מאת  | ‏ 28 ינואר 2024

מאיה קיי, איפור, ביוטי, טיפוח

maya keyy X Careline (צילום: לי אגמון)

דוגמניות, מוזיקאיות ושחקניות כבר מזמן לא נצמדות רק לטייטל אחד. בחסות הרשתות החברתיות לכל איט-גירל יש את הקול שלה – היא השראה, מובילת דעה ובעלת פלטפורמה פרסומית עם מיליוני עוקבים שמחכים למוצא פיה – אז למה לא לנצל את הבמה?

בעשור האחרון צצו עוד ועוד מותגים שמאחוריהם עומדות הפרסונות שכולנו אוהבים – לריהאנה יש את פנטי, לביונסה אייבי פארק, ויש כמובן את הקרדשיאנס שהשתלטו על כל השווקים מביוטי ועד הלבשה תחתונה. גם בארץ אנחנו חווים פריחה של התופעה, ועכשיו הגיעה תורה של מאיה קיי. בערך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maja Kravarusic (@maya.keyy)

אחרי שנתיים בהן הייתה הפרזנטורית של קרליין, מאיה משיקה קולקציית איפור משותפת עם מותג הטיפוח והביוטי. הדרופ הראשון של קולקציית הקפסולה כבר זמין לרכישה באתר, והוא כולל פלטת שימרים קרמיים, תרסיס לחות לפנים ושמן לשפתיים במספר גוונים. המטרה המובנת מאליה: להעניק לפנים את הברק והזוהר הנחשקים כל כך.

בסוף השבוע עלו תמונות מתוך הקמפיין החדש לליין, ומאיה נראית בהן כמו בת ים שהרגע יצאה לסיבוב על החוף. כל הלוקים נתפרו במיוחד עבור הקמפיין בשיתוף עם הסטייליסטית דניאלה קפלוטו, שניצחה על הפן האופנתי של האירוע, והם מתכתבים בהרמוניה עם המוצרים שבמרכזו.

מאיה קיי, איפור, ביוטי, טיפוח

השמלה נוצרה עבור הקמפיין (צילום: אינסטגרם, maya.keyy)

השמלה הראשונה נולדה מתוך הכלאה בין חזייה וחצאית, שתיהן עשויות בד פאייטים בגוון ניוד שיוצר אפקט רטוב. השמלה הנשית הזו, שהייתה יכולה להתאים לכל שטיח אדום, נוצרה על ידי המעצבת פז אבוקסיס – שאחראית על לוק נוסף בסדרה: שמלה צמודה בטורקיז נועז, רקומה באלפי חרוזים מבריקים ולה צווארון קולר שנכרך סביב הצוואר כמו צעיף דק.

כולן רוצות גלואו (צילום: לי אגמון)

כולן רוצות גלואו (צילום: לי אגמון)

לסיום מאיה עברה לשמלה ורודה בגזרה א-סימטרית כפולה – גם שרוול אחד וגם שסע מכובד. על המראה המתקתק-סקסי, שנתפר מבד רשת משובץ קריסטלים, אחראית המעצבת אליה בן חמו.

"אחרי עבודה ארוכה ואנשים מיוחדים, לצד תקופה לא פשוטה בכלל במדינה היפה שלנו, אני מתרגשת להוציא עם המשפחה שלי את קולקציית הקפסולה הראשונה", כתבה מאיה בחשבון האינסטגרם שלה. מקווים שזאת רק ההתחלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maja Kravarusic (@maya.keyy)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maja Kravarusic (@maya.keyy)

השאירו תגובה