אי אפשר בלי: ליעל שלביה, מאיה קיי ורוסלנה כבר יש את המעיל הזה

לחדר הכושר, לסיבוב בשכונה וגם לאירוע - כל אחת מהאיט גירלס הישראליות לקחה אותו לכיוון אחר לגמרי באמצעות בחירות וסטיילינג שונים, והזכירה לנו שמדובר באחד מפריטי המפתח הכי חשובים במלתחה החורפית

מאת  | ‏ 16 ינואר 2024

מעיל טרנץ', טרנד, אופנה

יעל שלביה (צילום: אינסטגרם, yaelshelbia)

אם תכריחו אותנו להכריע מי הוא השותף האולטימטיבי לחורף 2024 – זה חייב להיות מעיל הטרנץ'. הוא אולי לא מסעיר כמו מעיל הטייסים או עוטף ברכות כמו הפאפר, אבל יש לו ורסטיליות של זיקית, וב-99% מהימים שבין נובמבר למאי – הוא יבוא בול ויסגור כל הופעה. לא מאמינים? שיטוט מהיר באינסטגרם יספק את כל ההוכחות.

אתמול שלוש איט גירלס ישראליות – יעל שלביה, מאיה קיי ורוסלנה רודינה, הדגימו איך יוצרים לוקים מוצלחים עם פריט המאסט הזה, כשכל אחת מהן לקחה אותו לכיוון שלה בזכות בחירות ושילובים שונים לחלוטין.

מעיל טרנץ', טרנד, אופנה

שכבות (צילום: אינסטגרם, yaelshelbia)

נתחיל עם שלביה, שהלכה על מראה שכבות עירוני. הבסיס היה לבן – חולצת טי חושפת בטן וג'ינס בגזרה רחבה. מעליהם היא לבשה ז'קט אופנוענים קטן דמוי עור ולסיום טרנץ' בגוון חול. האקססוריז היו קז'ואליים ושחורים – תיק קפלים ונעליים צבאיות מגושמות. הלוקיישן – חדר כושר – נראה מעט תלוש, אבל אפשר רק להניח שרגע לפני היא עוד לבשה טייץ וחזיית אימון.

מעיל טרנץ', טרנד, אופנה

מאיה קיי והטרנץ' הכחלחל (צילום: אינסטגרם, maya.keyy)

לעומתה, מאיה קיי התפנקה באאוטפיט שנראה כמו הנחמה המושלמת: מכנסי טרנינג רכים, חולצת טי אפורה ונעליים צמריריות. המעיל שלה היה בגוון ייחודי יותר – בין תכלת לסגלגל, והרים את המראה הפיג'מתי בכמה רמות.

מעיל טרנץ', טרנד, אופנה

תמיד נסיכה (צילום: אינסטגרם, ruslanarodina)

רוסלנה, כמו רוסלנה, הייתה אלגנטית ונוצצת. היא הגיעה לאירוע עלייה לתורה בג'ינס כחול וטי-שירט לבנה, ועדיין הצליחה להיראות כמו נסיכה. אולי זה בגלל שהיא יודעת (ויכולה להרשות לעצמה) ללקט פריטים של בתי אופנה יוקרתיים – כמו למשל תיק הקווילט של שאנל והמעיל מעורר הקנאה מבית ברברי. ובכל זאת, יש כאן הפתעה וחיסכון קטן – רוס חשפה שאת הטרנץ' שלה היא רכשה במחלקת הילדים של המותג. מעניין אם היא גם קנתה שם מתנה לחתן בר המצווה.

מעיל טרנץ', טרנד, אופנה

חובבת בתי אופנה (צילום: אינסטגרם, ruslanarodina)

מעיל טרנץ', טרנד, אופנה

הווידוי של רוס (צילום: אינסטגרם, ruslanarodina)

השאירו תגובה

 

  • הבעיה שגמדות נראות כאילו לבשו חלוק אמבטיה ויצאו מהבית..

    מאת: כן אבל.. |‏ 16 בינואר 2024 | 13:45
  • כן רוס, פוטושופ לא מוגזם בכלל נראית כמו דוגמנית של AI

    מאת: מירי |‏ 16 בינואר 2024 | 12:35