אין שום ויכוח: זה הזוג הלוהט ביותר בעולם כרגע

היא כוכבת פופ מרתקת ואושיית אופנה מטורפת, הוא סמל סקס וקולינריה עם קמפיין תחתונים שהרשת לא נרגעת ממנו - וביחד רוסליה וג'רמי אלן ווייט מספקים את תמונות הסטריט-סטייל הזוגיות הכי יפות ונכונות שראינו בשנים האחרונות. טימותי וקיילי, אנה ומרגי - סורי, אבל תאכלו אבק

מאת  | ‏ 8 ינואר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎GQ‎‏ (@‏‎gq‎‏)‎‏

בבוקר שאחרי המט גאלה של 2017, מיהרו אתרי אופנה ותרבות רבים להכריז ש"סיגריות זה מגניב שוב", בעקבות רצף התמונות של הסלבס והדוגמניות הרותחות בעולם מעשנות בשירותים של המט (אחרי, לפני או תוך כדי הסלפי המפורסם ההוא). זה לא ממש החזיק. היום, שש שנים לאחר מכן, ההכרזה הזאת סוף סוף נכונה – ובהחלט לא בגלל בלה חדיד ודקוטה ג'ונסון, אלא אך ורק בגלל ג'רמי אלן ווייט ורוסליה.

הוא כוכב "הדוב" שגורם לאנשים להגיד "כן שף" מרייר בכל פעם שהם רואים אותו, תכף כוכב הסרט "המתאבקים" על האחים ואן אריק ובעיקר, בימים אלה, כוכב קמפיין התחתונים המדובר בעולם. היא היהלום הקטלאני, זמרת, יוצרת ואיטגירל שעולם הפופ בקושי ראוי לייחודיות שלה. 

 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי‏ (@‏‎rosaliacrave‎‏)‎‏

השמועה שלפיה הם ביחד באמת נראתה לוהטת מכדי להיות אמיתית, וקשה להאמין שקריס ג'נר תיתן למשהו להאפיל בכזאת קלילות על הזוגיות של קיילי וטימות'י – אבל אז הגיעו התמונות האלה שלהם: נשענים על הונדה סיוויק, שני זוגות של סניקרס לבנות משולבים אלה באלה, היא עם טייץ וסרט שיער, הוא עם טישרט לבנה מושלמת וכובע גרב, שניהם בהפסקת סיגריה מהעולם. 

הסיגריות המשיכו ללוות תיעודים זוגיים נוספים שלהם, למשל זה שבו היא לובשת חצאית סקולגירל מגה-טרנדית בשילוב מעיל בומבר גדול, והוא בלוק דנים על דנים משולב קרדיגן קטן שעדיף שלא נרחיב עליו את הדיבור, כי באמת שסתם ייצא לא קוהרנטי. בהמשך הם נצפו משוטטים בשוק איכרים באל.איי, הוא אוחז ערימת פרחים ענקית על רקע עוד קרדיגן מושלם, היא שוב משלבת חצאית קטנה עם סווטשירט גדול ומגפי בייקר בלוק שהמילים "אפס מאמץ" מתאמצות מדי בשבילו.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎rosaliacrave‎‏)‎‏

לפני כמה ימים נחת בפיד עוד מופת של הרמוניה אופנתית: שניהם בטוטאל לוק שחור שכולל מעיל בגזרת בומבר, כשאצלה נגיעות עדינות של ורוד בדמות חולצה מכופתרת שמציצה וצעיף שמוחזק בידה. שניהם, כמובן, מעשנים תוך כדי הליכה. 

בסטייל הזוגי שלהם יש משהו אנטי-מהונדס, מלוכלך ורוקנ'רולי שמהדהד את מגמת ה"אינדי סליז" המדוברת בטיקטוק, אבל בו זמנית מצטיין באיכות על-זמנית באווירת יוקרה שקטה – במיוחד במקרה של מלתחת המכנסיים והטישרטים של ווייט, שיכולה להוות מדריך מעולה לכל גבר שרוצה להתחיל להתלבש כמו שצריך. האדג' האופנתי שלה הוא מהנחשקים בעולם, ויש לה יכולת "ריהאנית" לגרום לכל סחבה להיראות עליה כמו גאונות עיצובית. אנחנו לא יודעות כמה זמן זה יחזיק, ומי שם ישבור למי את הלב (בכל זאת מהמרות עליה, עם כל הכבוד לריבועים בבטן שלו) – אבל בינתיים אין שום ספק שמדובר בסטייל הזוגי הכי מעניין בעולם. סורי, אנה ומרגי.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎rosaliaitaliavt‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎rosaliacrave‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎ROSALÍA‎‏ (@‏‎rosaliacrave‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‎‏ (@‏‎motomamis.arg‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Fashion Forward‎‏ (@‏‎fashionforward‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה

 

  • אתם אמיתיים?? הכוכב של הדוב?? אין לי מושג מי הכותבים שלכם, אבל הוא התפרסם ככוכב בסדרה ״חסרי בושה״. לא להאמין כמה אתם הזויים

    מאת: שירז אוחנה |‏ 8 בינואר 2024 | 16:25
  • חבל שהיא לא תומכת בישראל ,אבל הם נראים טוב ביחד.

    מאת: יעל |‏ 8 בינואר 2024 | 08:31
  • מילא הוא ולעתים נראה ליצן אבל היא מעוותת לחלוטין ומכוערת פחדדדד וגם הוא לעתים.ומאיפה הבאתם את 2 התפלצות הישאאליות נו באמת…שיעשו צבא מביכים.היו רוצים …לבנטינים ..שנראים על הפנים כמו קירל גדות ןכל היתר בר ועוד שקונים פה שטחי פרסום ומחמיאים לעצמם

    מאת: Cf |‏ 8 בינואר 2024 | 08:14