היינו לובשות את המכנסיים האלה של אנה כל יום בשנה

כמו כולנו, אנה ארונוב מחזיקה בימים אלה לא מעט על הכתפיים. בין עבודה, הסברה ושגרה עם הבן המתוק, היא הצליחה להרים לנו אתמול את מצב הרוח בזכות לוק מעורר השראה, ואחריו הזכירה שזה ממש בסדר גם ללכת על הבחירה הנוחה

מאת  | ‏ 28 דצמבר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna)

החיים הם לא שחור או לבן (למרות שאלה שני הצבעים החביבים עלינו). בתקופות מטורללות כמו אלה שעוברות עלינו, רגע אחד אנחנו יכולים להגיע לפגישת עבודה בבגדים מחויטים כאילו העולם ממשיך להתנהל כרגיל, ולא הרבה אחר כך למצוא את עצמנו על הספה עם קרטון גלידה בטרנינג מלא כתמים. האתגר הוא לשמור על האיזון, לקחת נשימה לפני כל צעד ולעשות את הכי טוב שלנו לאור המצב הקיים.

אנה ארונוב היא אחת הנשים שמספקות לנו השראה – במשך כל השנה וגם עכשיו. כמו כולנו, גם היא מחזיקה את כל הכדורים שלה באוויר בימים אלה – עובדת קשה, מנהלת קמפיין הסברה ברשתות החברתיות ומנסה לשמור על שגרה חיובית עם הבן המתוק אדם. אתמול היא שוב הרימה לנו את מצב הרוח והזכירה לרגע אחד את החיים הנורמליים שפעם היו כאן, עם תמונת "הלוק היומי" מהסוג שקצת נעלם לאחרונה.

אנה ארונוב, אופנה, מכנסיים

מצטיינת (צילום: אינסטגרם, aronovanna)

ארונוב יצרה מראה שכבות מעולה שבמרכזו מכנסיים אפורים ורחבים של NA-KD. גם מעיל הצמר שלה מגיע מאותו המותג, ומציג את אחד הטרנדים החזקים של החורף הנוכחי – מעילים ארוכים-ארוכים שמפלרטטים עם הרצפה. אנה האירה את המראה באמצעות חולצה מכופתרת לבנה מבוטיק הלנה ותחתיה גולף קונטרסטי מחמם מהמותג אלו יוגה. גם בגזרת האקססוריז היא המשיכה עם בחירות קלאסיות: משקפי שמש שחורים של פראדה, תיק מעורר קנאה של סלין וחגורה על-זמנית מ-Other Stories&.

כשעתיים לאחר מכן, הכוכבת כבר זנחה את האנסמבל היפה הזה לטובת משהו הרבה יותר נוח – מכנסי טרנינג וקפוצ'ון קרופ של אלו יוגה, לצד סניקרס לבנות. "לוק של 'אוספת את אדם וצריכה לרוץ אחריו'", היא הגדירה באופן מושלם. כי כל מי שניסתה פעם לרדוף אחרי פעוט בגינה ציבורית עם פריטי מעצבים יודעת שזה פחות מומלץ.

נוח יותר (צילום: אינסטגרם, aronovanna)

נוח יותר (צילום: אינסטגרם, aronovanna)

הרצוי (צילום: אינסטגרם, aronovanna)

הרצוי (צילום: אינסטגרם, aronovanna)

והמצוי. תכלס הכי כיף (צילום: אינסטגרם, aronovanna)

והמצוי. תכלס הכי כיף (צילום: אינסטגרם, aronovanna)

השאירו תגובה