כריסמס קרדשיאני: קלואי בשמלה נוצצת של מעצבת ישראלית

בנות המשפחה הזאת אקסטרווגנטיות גם בסתם יום חול, אז ברור שבחג המולד הן הולכות על הכי וואו שאפשר. קים לבשה שמלה ראויה לנסיכת קרח, קיילי והבת סטורמי נראו כמו תאומות נוצצות, קלואי בחרה בעיצוב רותח של גליה להב וקנדל נראתה כמו גברת קלאוס, גרסת השחור-לבן

מאת  | ‏ 25 דצמבר 2023

קרדשיאן, כריסמס, גליה להב

קלואי חוגגת (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

אחרי המט גאלה ומסיבות האוסקר הסודיות של ביונסה וג'יי זי – שני אירועים בהם אסור לשלוף מצלמות – כנראה שמסיבת חג המולד השנתית של משפחת קרדשיאן-ג'נר היא במקום השלישי ברשימת האירועים הנוצצים האקסקלוסיביים ביותר של הסלבס. איכשהו, המשפחה הכי מוחצנת בעולם מצליחה לגרום למסיבת החגים השנתית להיראות כמו אירוע גרנדיוזי אבל גם אינטימי במקביל, עם שמלות ערב, הופעות פרטיות של אמנים מובילים – אבל גם אווירת משפחתיות אותה הן תמיד מצליחות לייצר.

אומנם המסיבה לרוב מתרחשת בביתה של קריס (שבטח משוכנעת שהחג קריס-מס קרוי על שמה) או של אחת האחיות, אבל כשהבית שלכן הוא אחוזה מפוארת והאורחים הם כמה מהאנשים העשירים בעולם, כמובן שגם מסיבה ביתית דורשת קוד לבוש שונה ממה שאנחנו מכירים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashianmajesty)

השמלה המוגזמת ביותר של הערב שייכת לקים, שבהשראת חג המולד החורפי בחרה בשמלה צמודה שממנה נוטפות רצועות קטיפה פרוותיות א-סימטריות. כמו רוב הבגדים שקים לובשת, נראה שגם השמלה הזאת תפלג את הקהל, וגם אנחנו עדיין לא בטוחות אם היא גאונית או מגוחכת.

אגב, כדאי לשים לב גם למתנת חג המולד האופנתית שבתה סטורמי קיבלה מאלכסנדר וונג – תיק קריסטלים שעליו הפרצוף הבוכה של אמה, בתמונה המפורסמת שלה מ-2012 שהפכה ויראלית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@harpersbazaarturkiye)

חוץ מאלכסנדר וונג, המשפחה ממשיכה לתמוך בעוד מותג עם תדמית בעייתית – קיילי וסטורמי לבשו שתיהן למסיבה מראות שעוצבו במיוחד עבורן על ידי דולצ'ה וגבאנה, וממשיכות גם במסורת של התלבושות התואמות, הפעם בשמלות זהב נוצצות עם שרוולים ארוכים.

גם קריס וקלואי הלכו על ז'אנר הנצנוץ – קריס בשמלה עם חלק עליון מוזהב וחצאית שחורה וקלואי בשמלה כסופה, צמודה וחושפת כתפיים של המעצבת הישראלית גליה להב. קנדל, שמותג הוודקה שלה לקח חסות על תפריט הדרינקים של הערב, הלכה על קלאסיקה עם טוויסט חורפי – שמלה שחורה צמודה עם שרוולים ארוכים, שאת החלק העליון והתחתון שלה מעטרים פסי פרווה לבנים רחבים.

קנדל ג'נר, כריסמס, קרדשיאן

גברת קלאוס (צילום: אינסטגרם, kendalljenner)

קלואי קרדשיאן, כריסמס

שמלה של גליה להב (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KYLIE Jenner (@kyliejenner.khy)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jessica (@kyliesnapchat)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jessica (@kyliesnapchat)

השאירו תגובה