העיקר שיש מעיל: דנית גרינברג מדגימה איך ללבוש תחרה בחורף

גרינברג, שמחלטרת לפעמים כחזאית, בחרה בלוק שקצת קר לנו לראות אפילו בחורף הישראלי המדומה. היא אמנם הוסיפה מעליו מעיל טרנץ' קצר ומוצלח כדי להרגיע את אמא, אבל בערב חזרה לסורה בחזיית ג'ינס קטנה

מאת  | ‏ 20 דצמבר 2023

דנית גרינברג

איך ללבוש תחרה בחורף? באומץ ובתושייה (צילום: אינסטגרם, danitgreenberg)

אם אתם במקרה לא נמנים על 486 אלף העוקבים של דנית גרינברג, להלן הקשר חשוב: בשנים האחרונות, לצד שלל עיסוקי המשפיענות שלה, גרינברג מטפחת מומחיות גם בנישה פחות צפויה כחזאית חובבת. לא בדיוק מדובר במשהו שיונית לוי עשויה להפנות אליו בסוף המהדורה, אלא יותר ב… פרשנות כללית, חופשית והיתולית של סימני מזג האוויר.

לכן הופתענו ואף נבהלנו קלות אתמול, כשגרינברג הציגה את הלוק שבו יצאה לאירוע (ייחודי ומרגש) של מותג התכשיטים פנדורה בשיתוף עמותת "חבר שלי לוחם". היא בחרה בטוטאל לוק רומנטי וסקסי של תחרה לבנה, דקיקה ושקפקפה, שכולל טופ וחצאית מהקולקציה של הבסטי יובל כספית לטרמינל איקס. נכון שהתחרה עדיין טרנדית בטירוף, אבל גם מה שנקרא – קר לנו לראות אותך.

דנית גרינברג

האורך הנכון למגפיים (צילום: אינסטגרם, danitgreenberg)

ובכן, אנחנו כנראה לא היחידות בחייה שאומרות משפטים כאלה, כי מהר מאוד הגיע הסטורי שהכריז "אמא תירגעי, שמתי מעיל". המעיל עצמו, שעל פי גרינברג עניין מאוד את העוקבות, הוא טרנץ' קצר ומוצלח של Miss Nori, וכך גם המגפיים שהשתלבו בול בלוק הלכאורה חורפי הזה.

מאוחר יותר התברר, אגב, שהפלרטוט של גרינברג עם דלקת ריאות ממש לא נגמר שם – ובערב היא הגיעה לחגוג יום הולדת לחברה הקרובה לי מנחם כשהיא לובשת חזיית ג'ינס חושפת טורסו (כולל ג'ינס תואם, שניהם מרנואר)! השתגעה לגמרי זאתי.

דנית גרינברג

לא בדיוק פוך של קולומביה אבל בסדר (צילום: אינסטגרם, danitgreenberg)

דנית גרינברג

מפרגנת (צילום: אינסטגרם, danitgreenberg)

דנית גרינברג

בקרוב: מסיבת מרק עוף (צילום: אינסטגרם, danitgreenberg)

השאירו תגובה