דייט עם סורי: קייטי הולמס חוגגת 45 בשמלה שקופה

השחקנית ואושיית הסטייל האהובה ציינה את האירוע המרגש בארוחת ערב ניו יורקית עם בתה בת ה-17. קייטי לבשה שמלה שקופה מוצלחת מאוד לצד מגפי בוקרים, ואילו סורי בחרה במראה יותר שמרני ומתקתק, עם הנעליים השטוחות שהיא הכי אוהבת

מאת  | ‏ 21 דצמבר 2023

את קייטי הולמס הכרנו ב-1998 בתור ג'ואי מ"דוסון קריק" – הבחורה המתוקה מהבית ממול. מאז חלפו 25 שנים (כן כן), בהן הולמס התבגרה לנו מול העיניים והפכה לאישה חזקה ומעוררת השראה.

היא עבר לא מעט טלטלות בחיים האישיים – ב-2006 נישאה לטום קרוז וילדה את אחת הילדות המפורסמות בעולם – סורי קרוז, וב-2012 התגרשה מבעלה ומהכנסייה הסיינטולוגית שלו בהליך לא פשוט שהתנהל לעיני התקשורת הסקרנית. אבל לכל אורך התקופה הזו דבר אחד לא השתנה – הולמס תמיד הייתה אחת הנשים האהובות בתעשייה. היא לוהקה לשלל תפקידי משחק על המסך ועל הבמה, התנסתה בתפקידי בימוי, וגם מיצבה את מעמדה כאושיית אופנה רבת השפעה, סמל לסטייל מתוחכם וייחודי שנשים ברחבי העולם מבקשות לסגל לעצמן.

קייטי הולמס, אופנה, שמלה שחורה

עם השף דניאל בולוד (צילום: אינסטגרם, danielboulud)

אתמול קייטי חגגה את יום הולדתה ה-45 בדיוק כמו שהיינו מצפים ממנה – בדייט ניו יורקי עם בתה בת ה-17. השתיים יצאו לאכול במסעדת המישלן של השף דניאל בולוד במנהטן, ונראו מדהים כתמיד – כל אחת בהתאם לגיל ולסגנון שלה.

הולמס לבשה שמלת מקסי שחורה עם משחקי שקיפויות, ששרווליה מעוטרים בנוצות – מראה שמתכתב עם תקופת הכריסמס בלי להיראות "תחפושתי" לשנייה. היא התאבזרה בתיק עגלגל של המעצבת איזבל מארנט ובמגפי בוקרים לבנים מהמותג Partlow, וזרקה מעל השמלה עליונית תואמת לנעליים.

קרוז הצעירה בחרה במראה שמרני ומתקתק יותר, והתכסתה במעיל צמר אפור קלאסי וצעיף גדול ומחמם בגוון בורדו. מתחת למעילה של הטינאייג'רית בצבצו גרביונים שחורים, ובתחתיתם נעלי בובה עם פפיונים עדינים – פריט שהיא שומרת לו אמונים כבר שנים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@suricruise2006)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes (@katieholmes.ny)

השאירו תגובה