לא בטוח שאפשר לקרוא למה שאמרטה לובשת מכנסיים

להשקת הקולקציה המשותפת שלה ושל בית האופנה הנחשק מיו מיו, אמילי רטאייקאוסקי לבשה חולצת עור מכופתרת ומיקרו-שורטס בגזרה נמוכה, עם פס התחתונים שמציץ. האתגר: להגיע מהמכונית למבנה ב-0 מעלות בלי מעיל

מאת  | ‏ 14 דצמבר 2023

אמילי רטאייקאוסקי, מיו מיו, אופנה

ערב טוב (צילום: אינסטגרם, miumiu)

אם לשפוט לפי Lyst Index, רשימת המותגים והפריטים הכי רותחים בעולם שיוצאת מדי רבעון ומסתמכת על נתוני אונליין של חיפושים ומכירות, אין ספק ששנת 2023 הייתה שייכת בעיקר לשני מותגים – Loewe ומיו מיו.

ברשימה האחרונה, שמסכמת את הרבעון השלישי, מיו מיו ניצבו בגאון במקום הראשון, עם נסיקה שהתחילה עוד ב-2022, עם הקולקציה הוויראלית והידועה לשמצה שכללה חצאיות מיקרו מיני וסוודרים קטנטנים. הקולקציה הזאת פילגה את עולם האופנה, אבל דבר אחד היה ברור – מיו מיו יודעים איך לעשות שיווק נכון. כמה נכון? הפריט הנוכחי הוויראלי שלהם הוא סווטשרט אפור עם רוכסן וכובע קפוצ'ון מהסוג שאפשר למצוא בכל רשת אופנה, והם מוכרים אותו בסכום של – כדאי שתשבו – 12 אלף שקלים.

כל כך קר שם בחוץ (צילום: Patricia Schlein/Star Max/GC Images)

כל כך קר שם בחוץ (צילום: Patricia Schlein/Star Max/GC Images)

בינתיים בית האופנה פנה לעוד מהלך שיווקי אפקטיבי – קולקציה משותפת עם אמילי רטאייקאוסקי. למרות שלאישה יש ניסיון בעיצוב (היא אוחזת במותג משל עצמה), הפעם לא נדרש ממנה לעשות יותר מדי. לקולקציה קוראים "סלקט", והיא פשוט מכילה פריטים רגילים מהקולקציה הרחבה של מיו מיו, שאמרטה בחרה בהם כפייבוריטים שלה. זה כולל נעלי בלרינה, תיקי עור בגוונים ניטרליים, שמלות שחורות קטנות, טופים מנצנצים וכמה מעילים.

שיתוף הפעולה הזה הושק אתמול בניו יורק, ואמילי הגיעה לחנות של מיו מיו כדי לחתום על טיקטים, כשעל גופה, כמובן, פריטים מהקולקציה. הסופרמודל והסופרת בחרה בחולצת עור מכופתרת ומכנסיים קצרצרים בגזרה נמוכה, עם פס התחתונים המציץ של מיו מיו שכבר הפך לאחד מסימני ההיכר של המותג. אמילי אמנם רגילה לבגדים חשופים, אבל האומץ האמיתי שלה במקרה הזה היה מרחק ההליכה בין המכונית שהביאה אותה ועד לדלת החנות – היא עשתה את זה ללא מעיל, במזג אוויר של אפס מעלות צלזיוס. מקוות שלא הצטננת.

חתמה על טיקטים (צילום: אינסטגרם, miumiu)

חתמה על טיקטים (צילום: אינסטגרם, miumiu)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miu Miu (@miumiu)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ERBR (@emratabrs)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miu Miu (@miumiu)

השאירו תגובה

 

  • מחריד!!!

    מאת: ימית |‏ 20 בדצמבר 2023 | 08:48
  • תשנו את שם האתר לאופנת אלנבי

    מאת: סטפני |‏ 15 בדצמבר 2023 | 13:09
  • וואווו איזה כבוד גדול ממש …בגד עם חתימה של פרוצה. בנות בבקשה תפסיקו לקבל השראה מנשים רייקות שמה שהן יודעות זה להראות את הפ*ת שלהן. תקראו ספרים למען השכל שלכן…זה סקסי פי מליון

    מאת: שיעזור לנו אלוה...טוב לא משנה |‏ 14 בדצמבר 2023 | 13:01