גל מלכה עשתה לנו חשק לג'ינס המושלם

בין עשייה לעשייה, השחקנית הישראלית נתנה גם הצצה ללוק היומי שלה – וסיפקה לנו רגע של הפוגה והשראה. התאהבנו במראה הדנים-על-דנים הפשוט אבל מדויק שלה, שנשבר באמצעות האקססוריז הנכונים

מאת  | ‏ 29 נובמבר 2023

ג'ינס, דנים, אופנה

שוברת שגרה (צילום: אינסטגרם, galmalka)

אם למישהי מגיע הטייטל של "המאמי הלאומית" – זו גל מלכה. דרוש רק מבט אחד עליה כדי לראות שכל כולה לב, והעשייה שלה מספקת את ההוכחות לכך. בתקופה האחרונה היא לגמרי מגויסת לעזור לכל מי שצריך – החל מאיסוף תרומות ומצרכים ועד למפגשים עם ניצולי השבת השחורה, ובמקביל חולקת את הקושי האישי בזמן שבן זוגה משרת במילואים.

השבוע מלכה העלתה גם סטורי קצת אחר – תמונה עם הלוק היומי שלה, שזרקה אותנו אל חיים קודמים. בחודשיים האחרונים כמעט לא נתקלנו בכאלה בפיד, אבל גם, ואולי דווקא בשגרת המלחמה הנוכחית, ההנאות הקטנות האלה יכולות למצוא את מקומן ולתת קצת אור והפוגה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Malka (@galmalka)

גל הצטלמה במראה דנים-על דנים מושלם לעונה – מחמם דיו אבל לא מעיק. החולצה המכופתרת מהמותג Citizens of Humanity הוכנסה למכנסי ג'ינס מחמיאים של Agolde בגזרה ישרה וגבוהה – שני הפריטים מבוטיק האופנה עמנואל. השיער נשאר פזור וגולש וגם האיפור המשיך את הקו הטבעי.

את הכחול המשופשף שברו האקססוריז – חגורה חומה רחבה ומגפי בוקרים מזמש בגוון בהיר. חייבים להצדיע לסטייליסטית הקבועה שלה, עמית גואטה, שייצרה עוד לוק שמשקף את השחקנית בהצלחה, עם וייב מושבניקי מלא סטייל אך לא מתאמץ.

ג'ינס, חולצה, גל מלכה

חולצה של Citizens of Humanity מעמנואל (צילום: יח"צ חו"ל)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Malka (@galmalka)

השאירו תגובה