בלי מכנסיים, עם גוונים בלונדיניים: סלינה גומז מפתיעה

הכוכבת הגיעה לפריז ושלפה בזה אחר זה שני לוקים דרמטיים בשחור: הראשון כלל שמלת בלייזר וסנדלים, השני מעיל פרווה גדול וחם – ובשניהם הפציעו להופעת אורח גוונים בהירים ולא אופייניים בשיער

מאת  | ‏ 27 נובמבר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Selena Gomez (@selena.empiree)

בסלינה גומז יש משהו שאין להרבה מפורסמות בעולם – היא נתפסת כאמיתית מאוד, פתוחה ופגיעה – איכויות שקל מאוד להזדהות איתן ולהתאהב בהן. זה, וכמובן הכישרון שלה. רק בשבוע שעבר היא זכתה בפרס ה"אפרו-ביט" בטקס הפרסים של הבילבורד על השיר Calm Down יחד עם הראפר הניגרי רמה, כחודשיים אחרי שהשניים קיבלו פסלון בטקס פרסי הווידאו של MTV.

אתמול גומז הגיעה לפריז, וכיאה לעיר האלגנטית הציגה שני לוקים דרמטיים ובוגרים, אבל עם הטאץ' האישי והסגנון הנשי שמזוהה איתה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Selena (@so.rare_selenagomez)

את הערב גומז התחילה עם שמלת בלייזר קצרצרה מבית ולנטינו, מעוטרת קריסטלים ולוגואים מנצנצים באזור הצווארון והכיסים. את המראה השלימה עבורה הסטייליסטית ארין וולש באמצעות גרביונים שחורים, סנדלי עקב של ג'ימי צ'ו ועגילים מנצנצים של מותג היוקרה בולגרי. האלמנט הנגיש (יחסית) במראה הזה הוא התיק מלא הבלינג שסלינה אחזה בידה – דגם Miracle של המותג Aupen, שעדיין קיים במלאי ומחירו 1,068 שקלים.

על האיפור של סלינה הייתה אחראית אביה סלומון, שהשתמשה במוצרים ממותג הביוטי של השחקנית והזמרת – Rare Beauty. היא יצרה מראה עיניים מעושן ודרמטי והסתפקה בגווני ניוד מאזנים על השפתיים. החלק המפתיע ביותר בהופעה הזאת היה השיער – סלינה, שבדרך כלל מתהדרת במחלפות כהות, נתנה קונטרה ללוק האפלולי עם גוונים בהירים ומאירים, כששיערה הגלי נאסף לתסרוקת של חצי קוקו.

ההופעה השנייה של הערב התבססה על קודמתה – גומז נשארה עם אותו מראה ביוטי ושיער, וגם עם אותם גרביונים, סנדלים ותיק, והחליפה רק את השמלה. הפעם היא הלכה על שמלת סליפ ארוכה מבד נשפך, והתעטפה במעיל דמוי פרווה שייחמם אותה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Selena (@so.rare_selenagomez)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Erin Walsh (@erinwalshstyle)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@onlygomezlover)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Inthecrowededroom (@inthecrowededroom)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Selena Gomez Updates (@theangelselena)

השאירו תגובה