למרות הקור: היילי ביבר חושפת שרירי בטן בשמלה מחרפנת

היא הציגה השבוע שני לוקים מעולים, שמתכתבים עם הטרנדים החמים אבל גם לוקחים אותם למקום אישי. הראשון כלל מעיל בצבע הכי נכון וחצאית מיקרו-מיני, ובשני היא ויתרה על כיסוי השישייה שלה. ככה זה כשיש מאחוריך סטייליסטית שיודעת את העבודה

מאת  | ‏ 22 נובמבר 2023

אופנה, היילי ביבר

הו, היילי (צילום: TheStewartofNY/GC Images)

את השבוע האחרון מבלה היילי ביבר בתפוח הגדול, מלווה בעדת פפראצי מקומית שמתעדת את מלתחת חילופי עונות היפה שלה. הרצף הזה אולי נראה כמו התגשמות מעולה של מלאכת אריזה אגבית, אבל למעשה עומדת מאחוריו מלאכת מחשבת של הסטייליסטית האישית דני מישל.

מישל, מהסטייליסטיות המצליחות בתעשייה, מזוהה במיוחד עם קנדל ג'נר וביבר. גם הפעם הצליחו השתיים להרכיב לוקים ששווה לדבר עליהם, כאלה שמתכתבים עם הטרנדים החמים של הרגע, אבל גם לוקחים אותם למקום אישי ואחר.

סמנו את הצבע הזה (צילום: Gotham/GC Images)

סמנו את הצבע הזה (צילום: Gotham/GC Images)

כך, למשל, השבוע התחיל עם מראה מעניין במיוחד, כזה שמחבר בין מגמת ה"ויתרתי על חצאית/מכנסיים", למגמה הצבעונית הלוהטת של העונה. היילי תועדה בחצאית מיקרו-מיני מעור, סריג שחור, ומעיל אוברסייז נוכח בגוון יין מלבק – הגוון המדובר של השבועות האחרונים. נעלי המרי-ג'יין הטרנדיות שלרגליה סיפקו עוד השראה סתווית יפה, במיוחד עם הגרביונים השחורים ברמת האטימות המדויקת.

אבל הלוק שלשמו התכנסנו שימש את ביבר ליציאת ערב אורבנית, לוק שאפשר לסכמו כשיר הלל לשרירי בטן. יזמת הביוטי והמשפיענית נראתה בשיאה בשמלת קאט-אאוט היסטרית (מהקולקציות שעיצב טום פורד לבית האופנה גוצ'י) ומעיל של המותג הניו יורקי Khaite. משקפי שמש שחורים אולי נראים כמו תוספת לא טבעית ללוק הערב הזה, אבל אולי גם ביבר, ממש כמונו, התקשתה שלא להסתנוור מכל היופי הזה. 

יופי מסנוור (צילום: TheStewartofNY/GC Images)

יופי מסנוור (צילום: TheStewartofNY/GC Images)

עם כזה מעיל חבל על המכנסיים (צילום: Gotham/GC Images)

עם כזה מעיל חבל על המכנסיים (צילום: Gotham/GC Images)

קיסרית הסטייל (צילום: TheStewartofNY/GC Images)

קיסרית הסטייל (צילום: TheStewartofNY/GC Images)

השאירו תגובה

 

  • מה אתם כל היום מחמיאים לה ומפרסמים את שונאת ישראל?? בושה וחרפה

    מאת: צדק |‏ 23 בנובמבר 2023 | 09:22