בתחרה לבנה ובלי חזייה: רוזי הנטינגטון עוצרת נשימה

דוגמנית העל והמשפיענית הבריטית ידועה בהעדפתה לגוונים טבעיים וניטרליים, ועכשיו היא בתקופה הלבנה שלה. במסגרת היופי הזה קיבלנו רגע לוהט במיוחד שמצליח להיות סקסי וקלאסי בו זמנית, וגם גרם לנו להבין איזה פריט אנחנו ממש צריכות

מאת  | ‏ 2 אוקטובר 2023
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Rosie HW‎‏ (@‏‎rosiehw‎‏)‎‏

רוזי הנטינגטון ויטלי – דוגמנית, משפיענית ואישה יפה בקטע כמעט מפחיד – מתחזקת מלתחה שהיא מופת של "יוקרה שקטה" עוד הרבה לפני שהסגנון הפך למגמה המובילה והמונח השחוק של הרגע. במסגרת זה, היא תמיד מפגינה העדפה משמעותית לפלטת גוונים טבעית וניטרלית ובקושי חורגת ממנה.

בשבועות האחרונים, למשל, ויטלי בתקופה לבנה מובהקת ומהפנטת, שגורמת לנו להתבאס במיוחד על כך שהיא וג'ייסון סטיית'האם מאורסים מאז 2016 ואף מגדלים שני ילדים משותפים אבל מעולם לא נישאו – כך שטרם זכינו לראות את האלילה הזאת בשמלת כלה.

רוזי הנטינגטון ויטלי

צילום: אינסטגרם, rosiehw

אתמול היא נתנה לעשרים מיליון העוקבים שלה טעימה מאיך שלוק הכלולות שלה עשוי להיראות (אבל גם הבהירה שלמעשה אין לה צורך בשום אירוע חגיגי כדי להיות מהממת ברמות של כלה) כשעלתה על סט של בגד גוף וטייץ מתחרה לבנה, ויתרה על חזייה והוסיפה בלייזר שחור גדול, בשביל הקלאס.

היופי הזה מגיע מהלייבל הלוהט Wardrobe.nyc – בגד הגוף עולה 1,200 שקלים, הטייץ 1,000 שקלים. את הלוק הספציפי של רוזי לא כל אחת תמהר לשחזר, אבל אין ספק שטרנד התחרה עדיין בשיאו, וטייץ באופן ספציפי הוא דרך סקסית וקלילה לאמץ אותו, במיוחד עם בלייזר קלאסי מעל. 

רוזי הנטינגטון ויטלי

צילום: אינסטגרם, rosiehw

רוזי הנטינגטון ויטלי

צילום: אינסטגרם, rosiehw

רוזי הנטינגטון ויטלי

צילום: אינסטגרם, rosiehw

 

 

 

השאירו תגובה

 

  • נו… ו דוגמנית שאני אוהבת אבל תחרה סקסי העל כל אישה רזה וחתיכה אבל מי ילך אם זה !

    מאת: אני |‏ 2 באוקטובר 2023 | 14:57