היילי לבשה את השמלה הקצרה בעולם, אבל כולם מדברים על משהו אחר

השקת המוצר החדש שלה מסתדרת מעולה עם המיתוג הנוכחי כ"נערת התות האולטימטיבית", אבל בעיקר עם מה שמסתמן כאחד הטרנדים הכי דומיננטיים של העונות הקרובות: את כל זה היילי שמחה להדגים בשלושה לוקים משגעים לחלוטין, אבל מה לעזאזל עובר על ג'סטין?

מאת  | ‏ 29 אוגוסט 2023

היילי ביבר

איזה לוק שתהיי לנו בריאה (צילום: Getty Images, Robert Kamau/GC Images)

אתמול הגיע לשיאו עוד מהלך שיווקי מושלם מבית היילי ביבר, שצוות הקריאייטיב של המותג שלה פיצח אסטרטגיה פשוטה לחלוטין ואפקטיבית להפליא: המצאת שמות מעוררי תיאבון מעולמות הקינוחים עבור ניואנסים שונים במראה שלה. אחרי טירוף "הסופגניה המזוגגת" שנדד מעור הפנים עד הציפורניים, ועל רקע הטייטל "עוגיית חמאה וקינמון" שאמור לתאר את גוון שיערה של האיטגירל האולטימטיבית, ביבר ו-Rohdes שלה רצים עכשיו בכל הכוח על טרנד "נערת התות".

זה התחיל מהסרטון שבו היא מדגימה את "איפור התות היומיומי שלי", וכדרכם של טרנדים בטיקטוק הספיק להתפשט מאז לתפיסת עולם אסתטית שלמה – אותה הביברית שמחה מאוד להדגים כעת במסגרת אירועי הקמפיין למוצר החדש שלה, תכשיר לחות לשפתיים בשם Strawberry Glaze כמובן.

ההשקה הזאת מסתדרת מעולה לא רק עם המיתוג הנוכחי של היילי, אלא גם עם הבשורה המסתמנת שלפיה האדום העז עומד לסיים סופית את עידן הברביקור הוורוד, ולהפוך לצבע הדומיננטי של העונות הקרובות. להלן שלושה לוקים שישכנעו אתכם בזה סופית.

הראשון כלל שמלת מידי אדומה ומטריפת חושים של ויויאן ווסטווד, עם מחשוף כתפיים אסימטרי, אותה שילבה ביבר עם תיק קטן ומשגע של פראגמו וכפכפי עקב גבוהים של Maison Ernest. שרשרת עם האות B משובצת יהלומים השלימה את המראה הבאמת איקוני הזה. מיד אחריו הגיע אחד נוסף, כשהיילי החליפה לשמלה לבנה ומזערית של מארק ג'ייקובס עם אותו תיק, ועקבים קצת יותר נמוכים של מנולו בלניק. הצלחתם להבין מה היא לבשה שם מתחת, אם בכלל, כדי שלא יראו לה את כל התחתונים? כי אנחנו לא ממש.

היילי ביבר

עושה את זה קצר (צילום: Getty images, MEGA/GC Images)

הלוק האחרון ברצף הזה, לפחות עד כתיבת שורות אלה, כלל עוד שמלה אדומה – גם היא באורך מיני מינימלי, אבל כזה שנראה כמעט חסוד לעומת הקודמת – של ארמנו סקרבינו, עם תיק באגט קטן ומושלם, גם הוא של פראגמו, ועגילי תות גדולים ובוהקים למקרה שמישהו שכח על מה מדובר כאן. היילי נראתה מדהים, מיותר לציין, אבל הפעם האינטרנט נאלץ להתמקד במשהו אחר: הלוק שבו בחר ג'סטין ביבר ללוות אותה.

נאמר זאת כך: אם הרעיון היה לתת לה את הבמה ולא לגנוב לה בטעות את ההצגה, זה לא ממש עבד. בכל תמונות הפפראצי הוא נראה כמו אדם תמהוני שעוקב אחריה בעודו לובש קפוצ'ון אפור שמעליו כובע מצחיה ורוד, ולרגליו כפכפי קרוקס צהובים. "היא מוכנה למט גאלה, והוא מוכן ללכת לאכול מרק בבית התמחוי", צייץ אחד הגולשים היותר עדינים בנושא.

היילי ביבר וג'סטין ביבר

מאחורייך! (צילום: Getty images, Gotham/GC Images)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Bieber (@haileybiberbaldwin)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by rhode skin (@rhode)

 

השאירו תגובה