מחוך הצלה: אלין גולן שוב מפתיעה בלוק לוהט לחלוטין

הזמרת בת ה-17 זכתה בתואר "תגלית השנה", ועלתה על אאוטפיט שהולם את המעמד והסגנון של נערת הפופ הכי מסקרנת בסביבה. זוכרים את וסט הבטיחות של סירות הקיאקים? אז כזה, אבל בסופר סקסי

מאת  | ‏ 23 אוגוסט 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@alin_golan)

כשהיא רק בת 17, אלין גולן ממצבת את עצמה כאחת מהכוכבות המוזיקליות המסקרנות במדינה. אולי אין סיבה להיות מופתעים כאן, אבל בהחלט אפשר להסתקרן פעם אחר פעם מהדרך שבה היא סוללת את הנתיב המקצועי העצמאי.

גם בגזרת הסטייל אלין ממשיכה לדייק ולשייף את הפרסונה הבימתית, כשהיא לא מורידה רגל מהגז ודואגת לתבל את המלתחה שלה בכל מה שכוכבת צעירה צריכה – גזרות מאתגרות ולא שגרתיות, עבודה עם מעצבים מקומיים מוכרים יותר או פחות, השקעה בלתי נלאית גם במראות השיער והביוטי והתכתבות עם כל הטרנדים העולמיים הכי חמים.

אלין גולן

צילום: אינסטגרם, alin_golan

הלוק האחרון של אלין מגלם בדיוק את הדיוק הזה. היא בחרה בסט של מעצבות שמלות הכלה והערב נטלי ומיטל, במראה ספורטיבי-עתידני שכולל מחוך יצירתי. זוכרים את אפודת ההצלה הכתומה משייט הקיאקים בילדות? אז כזה, אבל בסקסי, צמוד ומחמיא. למחוך המסקרן הותאם חלק תחתון תואם עם כיסים.

את הלוק השלימה, כמו תמיד, מלאכת איפור ושיער זוהרת. דורין בר הלכה על דרמה מעושנת באזור העיניים ואסי שדה התאים לגולן קוקו מתוח וגבוה. נמשיך לעקוב אחרי הסטייל של הצעירה היפיפייה הזו, ונקווה שהוא ימשיך לקחת אותנו למקומות משגעים ובלתי צפויים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dorin Bar |(@the_dorinbar)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maxim bahman (@maxbhman)

השאירו תגובה