דיאן שוורץ השתכשכה עם סימון סוסינה בבגד ים היסטרי

דיאן שוורץ טסה לרודוס, אולי כדי להתחמק מהשאלות על יחסיה עם רביד פלוטניק אבל כנראה בעיקר כדי להצטלם לקמפיין חדש, שבו היא והאקס האיטלקי של עדן פינס עושים שטויות בבגדי ים. כמובן שמיהרנו לברר את מה שחשוב

מאת  | ‏ 16 אוגוסט 2023

דיאן שוורץ וסימון סוסינה

כאילו לא היו מספיק שריפות ברודוס (צילום: אינסטגרם, dianschwartz_)

מי שעוקבת מקרוב אחרי עלילות דיאן שוורץ ברשתות החברתיות, כנראה כבר יודעת שמדובר באישה משעשעת למדי שמצליחה לספק קצת ערך מוסף לתוכן המתבקש של שת"פים וסלפיז בטייץ וטופ. למעשה, הפן הכיפי באישיות של הדוגמנית, כפי שנחשף בסטורי ובת'רדס שלה, מבהיר שמדובר בעניין של זמן ורצון עד שתמצא את עצמה מלוהקת לאיזה תפקיד משחק מפתיע.

בינתיים היא מככבת בקמפיין החדש של מותג משקאות האנרגיה BLU, שצולם ברודוס לצד חביב הישראליות והאקס של עדן פינס – סימון סוסינה האיטלקי והמצודד. אחרי העלילה שם קצת קשה לעקוב – משהו עם מרדף ימי ויבשתי בבגדי ים – אבל כמובן שהתעכבנו על הלוקים של דיאן (אפילו יותר מאשר על הטורסו הנוטף של סוסינה, וזה אומר משהו).

זה מתחיל כשהיא רוכסת שמלת סטרפלס אדומה ולוהטת למדי, שהגיעה מ-Dresscode by Romy. כמה לוהטת? "40 מעלות + פרוז'קטור לפנים", חשפה דיאן את מנעמי עולם הזוהר, והוסיפה גם סטורי של "הפרצוף שלי כשהייתי צריכה לחזור לשמלה האדומה שספוגה בחמישים ליטר זיעה מהבוקר". 

אנחנו בטוחות שהיה לפרנזטורית קצת יותר נעים בבגד הים האדום והמחמיא של בננהוט, בו השתרעה על הרציף בזמן שסוסינה שופך קצת משקה אנרגיה צהבהב על ירכה. אבל המוצלח מכולם היה בגד ים שלם בגוון כחול מושלם, עם כתפיה אחת וקאט-אאוט סקסי, שמגיע מהמותג התל-אביבי הצעיר והמסקרן SE MU YE. הסטייליסט גילי אלגבי מספר ל-FF שהיה לו חשוב לפרגן למעצבים ישראלים, ואין ספק שהוא עשה כאן בחירה מעולה מהבחינה הזאת. 

דיאן שוורץ וסימון סוסינה

בהחלט בלו (צילום: אינסטגרם, dianschwartz_)

את פלטת הכחול-אדום שברה לבסוף שמלת קרושה לבנה עם מחשוף בטן נדיב, גם היא מבננהוט, בה חגגה דיאן את סיום הצילומים עם בקבוק וודקה יותר גדול ממנה. בהמשך הערב היא גם בילתה בהופעה של הכוכב היווני ניקוס ורטיס – אותו כינתה בטעות "ריקי". תודו שהיא קורעת.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dian‎‏ (@‏‎dianschwartz_‎‏)‎‏

דיאן שוורץ

מעודן (צילום: אינסטגרם, dianschwartz_)

דיאן שוורץ

שותה את הלייקים שלנו (צילום: אינסטגרם, dianschwartz_)

דיאן שוורץ וסימון סוסינה

זהירות הוא משמאלך (צילום: (צילום: אינסטגרם, dianschwartz_)

(צילום: אינסטגרם, dianschwartz_)

(צילום: אינסטגרם, dianschwartz_)

דיאן שוורץ

רותחת 2 (צילום: אינסטגרם, dianschwartz_)

דיאן שוורץ

אה חם לך? קחי כפפות (צילום: יח"צ)

היי גם לך (צילום: יח"צ)

היי גם לך (צילום: יח"צ)

 

 

השאירו תגובה