חום גבוה: קיילי מחרפנת בביקיני טרנדי ויפהפה

גל החום האימתני עוד לא כאן, אבל קיילי ג'נר בהחלט לא תורמת למצב עם התמונות שבהן היא מציגה את בגד הים המושלם שלה על שפת הבריכה הביתית שלה. אחרי הטענות על מהפך הסטייל, טוב לראות שיש דברים שלא משתנים

מאת  | ‏ 11 יולי 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KYLIE JENNER (@kyliejenner.si)

הסטייל של קיילי ג'נר עומד במוקד אחת הסוגיות הבוערות ביותר בעולם האופנה כרגע: האימוץ המהיר והיסודי שלה את מגמת היוקרה השקטה, השונה למדי מהיוקרה הרועשת המזוהה איתה, גרם לרשת לתהות האם היא העתיקה את המהלך בשלמותו מסופיה ריצ'י, ובעיקר האם זה אומר שכולנו עומדות להעתיק אותו משתיהן בקרוב מאוד.

בתוך כל אווירת המהפך הזאת, נחמד לקבל תזכורת לכך שדברים מסוימים לא משתנים: יוקרה שקטה או לא, הביקיני של קיילי תמיד יצעק עלינו "היושששש" מראש הפיד, וגם חיבתן של איטגירלס מסוגה למותג בגדי הים Sommer Swim כנראה תישאר יציבה ופוטוגנית בעתיד הקרוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@kyliekily)

הפעם קיילי מדגמנת על שפת הבריכה הביתית שלה דגם היסטרי למדי בגוון שנע בין זית זהוב לירוק רעל. היא הלכה על הצעת ההגשה הסטרפלסית, עם לולאה במרכז החזייה, בשילוב תחתוני רצועות דקיקים וגבוהים, והוסיפה שתי שרשראות זהב ושרשרת בטן.

למתעניינות נעדכן שהטופ סולד אאוט והתחתונים במחיר סייל ידידותי של 63 דולר (כ-230 שקלים), אבל את טרנד הביקיני המטאלי שקיילי מדגימה כל כך יפה, אפשר ומומלץ ליישם גם אצל שלל מותגים אחרים.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KYLIE JENNER (@kyliejenner.si)

השאירו תגובה