ויראלית ובצדק: דמי מור מדגימה איך להחזיק תיק בשיא הסטייל

כאילו שהיינו צריכות תזכורת לכך שדמי מור בת ה-60 נראית מדהים ומהווה השראה אופנתית מושלמת, עכשיו היא גם מציגה טריק סטיילינג מדהים באחד הלוקים הכי יפים שראינו לאחרונה

מאת  | ‏ 29 יוני 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Demi Moore (@demimoore)

כל אחת סוחבת איתה תיק קטן, אבל לא כל אחת סוחבת אותו כמו דמי מור. בשבוע אופנת הגברים האחרון נרשמו לא מעט הופעות קרקסיות, אך מור הצליחה לשמור על סטייל אלגנטי ופרשי, באחד הלוקים היפים שנראו לאחרונה.

טריק הסטיילינג המפתיע התרכז כמובן בתיק האוכף הקטן של דיור, שבמקום להיאחז או להינשא, הושחל לאחת מלולאות החגורה של המכנסיים. הטריק הפך ויראלי, אבל לא פגם בקלאסיות העל-זמנית של הלוק הכללי – שנצמד לפלטה בהירה-אביבית עם נגיעות כהות ברמת האקססוריז.

חליפת המכנסיים של מור הציגה מופת של חייטות, עם טקסטורה נוכחת שהעניקה ללוק עוד עומק. חלוצה בהירה מחויטת, נעלי עקב שחורות וסיכה שקישטה את הז'קט, חתמו אותו בדיוק ובעידון.

התצוגה הייתה ציון דרך עבור קים ג'ונס, המנהל האמנותי שסוגר חמש שנים בקו הגברים של דיור. השורות הראשונות אולי לא התפקעו מאיי-ליסטרס כמו בתצוגה של ויטון, אך עדיין נרשמה נוכחות מפרגנת של שמות כמו וויני הארלו, גוונדלין כריסטי ומאלומה.

יש לציין שגם מראה הביוטי העדין החמיא מאוד למור והדגיש את יופייה הטבעי. רק לאחרונה השחקנית המוכרת קפצה לטיפול אצל קרן ברטוב, הקוסמטיקאית הישראלית שמטפלת גם בעור הפנים של גל גדות ורותם סלע. בהחלט הבחנו בגלואו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Keren Bartov (@keren_bartov)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Brad Goreski (@bradgoreski)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emanuela Formoso (@thefashionlover_net)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by demimoore2023 (@demimoore2023)

השאירו תגובה