אין דברים כמוך: קייטי הולמס מתעלה על עצמה בלוק סטריט-סטייל מושלם

יש רק אישה אחת שמסוגלת לגרום לנו ללבוש סוודר בקיץ הישראלי, וזאת אבירת הסטייל האורבני קייטי הולמס. אחרי שהרגשנו זקנות השבוע כשראינו את בתה המתבגרת סורי, האם הגאה מזכירה שרעננות סגנונית רחוקה מלהיות עניין של גיל, וגם מציעה פרשנות חדשה ומעודנת לטרנד שמלת העירום

מאת  | ‏ 28 יוני 2023

זה לא סוד שיש לנו חולשה מיוחדת לסטייל האורבני של קייטי הולמס. מדרכות הבטון של התפוח הגדול הן הראנוויי האולטימטיבי עבורה, ולנו יש הזמנה חוזרת לצפייה בה מהשורה הראשונה.

השבוע בתה סורי אמנם קצת גנבה לה את ההצגה עם פפראצי מפתיע, אבל לא יכולנו להתעלם גם מקייטי עצמה: השחקנית בת ה-44 נצפתה ברחובות ניו יורק באאוטפיט משגע שאולי לא נוכל להעתיק כרגע, אבל בהחלט נשמור להשראה עתידית כשהטמפרטורות ירדו לקראת חודש ספטמבר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes (@she_holmes)

הולמס לקחה את השילוב המוכר של ג'ינס וסריג לגבהים חדשים, כשבחרה בסריג קאט-אאוט משגע של המעצב האוסטרלי דיון לי. אסתטיקת הפירוק וההרכבה המזוהה עם לי באה לידי ביטוי מושלם בסריג הלא שגרתי, שדגמים אחרונים ממנו מוצעים בימים אלה בהנחה משמעותית (כלומר – במחיר מציאה של כ-2,600 שקלים).

הסריג היפה הוא ללא ספק העוגן של הלוק הזה, אבל הולמס יצרה עבורו סביבת התבלטות מושלמת. היא שידכה לו ג'ינס בגזרת קרופ, נעלי לואפרס שחורות ותיק רפיה קלוע מבית קייט ספייד, שמתכתב בצורה מוצלחת עם הצבעוניות המשולבת של הסריג.

הופעה יפה נוספת של הולמס נרשמה מוקדם יותר החודש באירוע של תיאטרון הבלט האמריקאי. הולמס נתנה פרשנות חוזרת ומעודנת לטרנד שמלות העירום בשמלת סריג מחוררת. את הלוק חתמו בהתאמה מושלמת ללוקיישן נעלי בלט שחורות ומבריקות.

תנו לה להגיד איך עושות את זה נכון. קייטי הולמס (צילום: Michael Loccisano/Getty Images)

תנו לה להגיד איך עושות את זה נכון. קייטי הולמס (צילום: Michael Loccisano/Getty Images)

 

 

השאירו תגובה