בדיוק ככה: טליה עובדיה מדגמנת את לוק הביקיני הכי טרנדי

נסיכת האייליינר קפצה לגיחה רומנטית ופוטוגנית עם בן הזוג שחף, וארזה איתה ביקיני מהמותג האהוב על הכוכבות המקומיות. היא בחרה דגם שכולל אלמנט רצועות סקסי במיוחד, אבל מה שעשה את הלוק הוא הפריט הנכון של הרגע

מאת  | ‏ 26 יוני 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TAL TALIA OVADIA (@taliaovadia1)

בזמן שבבית האח הגדול שוב זורמים נהרות הדמעות והצעקות מרעידות את הקירות, טליה עובדיה, אחת שיודעת, ממשיכה להציג לעולם את גרסת ה"אחרי" המוצלחת של טרנספורמציית הריאליטי: היא מתחזקת דמות אינסטגרם אהובה ויציבה, שכוללת גם זוגיות אהובה ויציבה אף יותר (טפו חמסה) עם הדייר לשעבר שחף רז.

לאחרונה יצאו השניים לעוד גיחה רומנטית עם נוף פסטרולי כלשהו, והצטלמו מאוהבים על רקע הים והשקיעה. בעוד רוב התגובות עסקו באיכויות הפאוור-קאפל הפוטוגניות של השניים ("יש לי פוסטרים שלכם בחדר", כתבה ליאל אלי), אנחנו כרגיל ניסינו להבין מה בדיוק הגברת עובדיה לובשת שם בתנאי התאורה המבלבלים האלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TAL TALIA OVADIA (@taliaovadia1)

כמה ימים עברו, וטליה הוכיחה שאפשר לסמוך עליה כשהעלתה עוד כמה תמונות ובהן מככב הביקיני העלום במלוא תפארתו: היא שוב בחרה בבננהוט – הפעם דגם מתוק במיוחד של חזיית משולשים ורודה עם דוגמת כוכב ים צהבהבה, ואלמנט קשירה שיצר חיתוך סקסי ומתוחכם באיזור החזה. היא גם לא שכחה להוסיף את מה שסומן כאן לאחרונה כפריט החשוב של הקיץ – הפראו – ובהחלט הדגימה יפה את כוחו להפוך לוק ביקיני בסיסי למעניין הרבה יותר.

טליה עובדיה

אהבנו גם את התכשיטים העדינים (צילום: taliaovadia1)

ואיך אפשר בלי להשוויץ באייליינר האיקוני (צילום: taliaovadia1)

ואיך אפשר בלי להשוויץ באייליינר האיקוני (צילום: taliaovadia1)

 

השאירו תגובה