מה יהיה בחתונה? עינב כהן הרימה מסיבת אירוסים בשמלת כלה קטנטונת

כשבועיים אחרי הצעת הנישואין האינסטגרמית, המשפיענית עינב כהן ובן זוגה בר טוויטו הזניקו רשמית את מסע החגיגות וההרמות, כי בדרך לחתונה עוצרים, מסתבר, במסיבת אירוסין דמוית חתונה שכוללת עוגת חתונה ושמלת תחרה קטנה ולבנה

מאת  | ‏ 19 יוני 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Einav Cohen (@einav_cohen1)

כבר כמה שנים שהחיים של עינב כהן מתועדים באינטנסיביות ברשתות החברתיות- שיתופי הפעולה המקצועיים, ההתפתחות האישית והקשרים הזוגיים, כולם מקבלים במה והתייחסות.

לפני כשבועיים החשיפה הגיעה לרגע שיא, כשעינב קיבלה הצעת נישואים מבן זוגה, בר טוויטו, במהלך חופשה רומנטית באיטליה. השניים חזרו מרוגשים לארץ, כשבדירתם חיכתה להם מסיבת הפתעה של החברים הקרובים, שבאו להרים למאורע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Einav Cohen (@einav_cohen1)

המסיבה האינטימית המאולתרת הייתה יריית הפתיחה לאירועי החגיגות המתגלגלים, אירועים שיגיעו לשיא ביום החתונה. כמובן שכל אירוע כזה דורש היערכות והתארגנות מבחינת אאוטפיטים, ומי אם לא עינב תתייצב מוכנה ברמות למשימה. מסיבת האירוסים המושקעת הייתה מיני-איוונט לכל דבר ועניין. היו בה פרחים, עוגות וקוקטיילים אינסטגרמיים, מוזיקה וריקודים.

עינב לבשה לאירוע שמלת מחוך באורך מיני קצרצר של המעצבת נוי אליהו. שמלת התחרה מאופיינת בקאפים מודגשים וקשירת שרוכים דקורטיבית בצדה האחורי של השמלה. את הלוק חתמו כפכפי עקב בצבע שמנת מתוך שיתוף הפעולה של כהן עם אתר טרמינל איקס.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Einav Cohen (@einav_cohen1)

החתן לעתיד גם שמר על דרס קוד לבן, בטוטאל לוק בהיר שכלל חולצה מכופתרת ומכנסיים. נחכה לסייב דה דייט הרשמי כדי להכין את טבלת הייאוש עד ליום הגדול באמת.

עינב כהן

זו אינה חתונה (צילום: אינסטגרם, einav_cohen1)

עינב כהן

אנחנו חוזרות: זו אינה חתונה (צילום: אינסטגרם, einav_cohen1)

השאירו תגובה