כן, קנדל שוב חשפה הכל בטופ שקוף. אבל איזה טופ היסטרי

ג'נר ממשיכה להיות מחויבת לפרויקט שחרור הפטמה, והפעם זה מצליח במיוחד - כי הלוק שבמסגרתו נחשף החזה שלה הוא לוק כל כך מעולה, שזה כמעט לא מעניין מה קורה מתחת לטופ הסופר טרנדי והלא מאוד יקר שלה

מאת  | ‏ 14 יוני 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KBR Mídias (@kbrmidias)

אפשר היה לצפות שבשלב הזה כבר באמת לא נתרגש, שלא לומר בקושי נמצמץ, מול עוד לוק של קנדל ג'נר בחזה חשוף מתחת לטופ שקוף. אז אפשר, מה נעשה. העובדה היא שגם הפעם קצת התרגשנו ובהחלט מצמצנו, ולא נותר לנו אלא להעריך את פרויקט הנורמליזציה שג'נר כל כך מחויבת אליו – עוד כמה פעמים כאלה ובאמת נפסיק לעשות עניין.

מה שכנראה לעולם לא נפסיק לעשות ממנו עניין הוא לב העניין: הסטריט-סטייל המהודק, המדויק והאולטרה-מגה סקסי-קולי של הסופרמודל. באאוטפיט שאיתו יצאה לדינר עם הבסטיז יש הכל – טרנדיות, תעוזה, אלגנטיות ונונשלנט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KBR Mídias (@kbrmidias)

בסך הכל מדובר כאן בטופ וחצאית, אבל הבחירה והביצוע כל כך מוצלחים שחובה להוציא פנקס ולרשום את המתכון: טופ שקוף עם מחשוף כתפיים אסימטרי, חצאית עור חומה בגזרת עפרון עם חגורה, מגפיים צמודי שוק באורך בינוני, קלאצ' עור גדול. 

נחמד היה לגלות גם שהטופ של קנדל – פריט מנצח שמזקק כמה טרנדים דומיננטיים – מגיע מהמותג Paloma Wool ונושא תג מחיר די נגיש של 100 דולר (360 שקלים). נחמד אפילו יותר היה לגלות שאותן בסטיז שנלוו לקנדל הן הדוגמנית לורי הארווי ואחת, היילי ביבר, שלאחרונה נטען שהסתכסכה עם חברתה הקרובה. ובכן, לא סכסוך ולא נעליים. ובטח שלא חזייה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by bad bunny and kendall jenner (@badkenny)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jenner Kendall (@_kendallljennerr_)

 

השאירו תגובה