השמלה של דנית גרינברג מסכנת לנו את הבריאות

דנית חגגה יום הולדת בניו יורק, וסיפקה לנו תזכורת שלא חייבים להוציא כסף גדול כדי לשים את הידיים על פריטים שווים לעונת החתונות. השמלה השחורה שלה כוללת רצועות ומחשופים משולבים, ועושה לנו חשק לעלות על גלאם ברגע שיחלוף מזג האוויר הסגרירי

מאת  | ‏ 13 אפריל 2023

דנית גרינברג, זארה

דנית והשמלה (צילום: אינסטגרם, danitgreenberg)

אחרי שבועות ארוכים של שגרה מורכבת, חופשת פסח סיפקה לנו לא מעט אסקפיזם אופנתי בחסות הסלבס. דנית גרינברג, למשל, בילתה את החג בניו יורק, בחגיגות יום הולדת מושקעות עם חברים.

במרכז האירוע המתגלגל עומדת שמלת ערב שחורה עם מחשופים משולבים, שסע עמוק ומשחקים אסימטריים. את הגלאם סגרו עגילי שנדליר כסופים וסנדלי רצועות על עקבים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Danit Greenberg (@danitgreenberg)

גרינברג, כבר הספקנו להכיר ולהוקיר, יודעת לעשות מיקס מעולה בין רשתות ומותגים – לכן לא ממש התפלאנו לגלות ששמלת הערב שנבחרה ליציאה החגיגית לא מגיעה עם באסת המחיר הגבוה של פריט מעצבים.

גרינברג שיתפה בסטורי שהשמלה הגיעה מזארה. לפני כשנתיים היא נתקלה בה על סט צילומים כלשהו, והסטייליסטית מזל חסון שלחה אותה הביתה בחזרה עם הפריט המוצלח. זו ממש לא הפעם הראשונה שהרשת הספרדית המהירה מספקת לנו הפתעות ערב יפות וסופר נגישות. תודה לגרינברג על התזכורת המעולה, שמגיעה בול לפני עונת האירועים והחתונות.

דנית גרינברג, זארה

יום הולדת שמח (צילום: אינסטגרם, danitgreenberg)

דנית גרינברג, זארה

יצאה איתה מסט צילומים (צילום: אינסטגרם, danitgreenberg)

דנית גרינברג, זארה

כן, היא מזארה (צילום: אינסטגרם, danitgreenberg)

דנית גרינברג, שמלת ערב

בלינג (צילום: אינסטגרם, danitgreenberg)

דנית גרינברג, אופנה

איך בא לנו ניו יורק (צילום: אינסטגרם, danitgreenberg)

השאירו תגובה