בחודש שמיני: קטיה אברבוך זהרה בשמלה מושלמת

קטיה אברבוך, ההריונית החביבה עלינו בגזרה האופנתית, הגיעה אתמול לטקס פרסי הטלוויזיה עם בן הזוג ליאור, בטן של חודש שמיני ושמלה שהגיעה היישר מהמסלול של "משכית" בשבוע האופנה. התוצאה מסחררת

מאת  | ‏ 4 אפריל 2023

 

האם זו שמלת ההריון המושלמת? קטיה אברבוך לובשת משכית (צילום: פרטי)

שמלת ההריון המושלמת. קטיה אברבוך לובשת משכית (צילום: פרטי)

זה לא סוד שקטיה אברבוך היא ממתלבשות הביצה החביבות עלינו. הסטייל שלה צבעוני ומשמח, לא מתאמץ אבל בו בזמן מוקפד. גם עכשיו, כשהיא נמצאת בחודשי היריון מתקדמים, קטיה מצליחה לדייק ולבסס את הסגנון האישי שלה – בין שמדובר בלוקים יומיומיים או בכאלה שהיא לובשת לאירועים מתוקשרים.

אמש נערך טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה, ואברבוך השקיעה באאוטפיט שכולו גלאם. היא מרבה לפרגן למותגים מקומיים, וגם הפעם עשתה זאת, בשמלת סטרפלס מתצוגת המסלול האחרונה של משכית בשבוע האופנה.

משכית

ככה היא נראתה על המסלול (צילום: היידון פריור)

קטיה נראתה יפה וזוהרת בשמלת קומות מאורגנזה שקופה. המראה הפיסולי-מסולסל החמיא לה מאוד, כמו גם הגזרה חושפת הכתפיים, שנתנה במה רחבה לאלמנט הוואו הזה שנקרא 'גלואו של היריון'.

הסטיילינג המשלים היה סולידי ונקי. נעליים שחורות של אלדו עם רצועת קרסול השלימו את הלוק, לצד עגילי שנדליר כסופים של Berenstein Jewlery. בשולי החלק האחחורי של השמלה, אגב, נרקמה הצהרה פשוטה: המילה דמוקרטיה. ועוד פרט קטן אך חשוב שאהבנו – עיצוב השיער המחמיא, עם השביל שהוזז מהאמצע המסורתי לכיוון הצד.

הפתעה (צילום: אינסטגרם, katia.ave)

הפתעה (צילום: אינסטגרם, katia.ave)

קטיה וליאור

קורנים (צילום: פרטי)

קטיה אברבוך

אהבנו גם את סידור השיער (צילום: אינסטגרם, katia.ave)

השאירו תגובה