הפעם באמת: היילי, זו בהחלט החצאית הקצרה ביותר שראינו

אם יש מישהי שאנחנו סומכות עליה שתיישם את טרנד המיקרו-מיני עם האיזונים והבלמים הנדרשים, הרי שזו היילי ביבר - וההוכחה לפניכם: על רקע סערה חדשה כלשהי עם סלינה גומז (אנחנו באמת כבר לא עוקבות), האיטגירל נצפתה בלוק שמורכב כולו מפריטי מפתח נחשקים, ונראה כמו רעיון לא רע בכלל לקראת חילופי העונות המבלבלים

מאת  | ‏ 28 מרץ 2023

היילי ביבר

מה יותר קצר, החצאית או התספורת? (צילום: thecelebrityfinder/Bauer-Griffin/GC Images, Getty Images)

בשלב זה, חצאית המיקרו-מיני היא כבר מעבר לטרנד. היא סמל של תקופה, של רגע מסוים בעלילות עולם האופנה. באותו טיימליין היילי ביבר היא האיטגירל האולטימטיבית, הפרזנטורית הקבועה של הסטייל הכי נחשק ומעודכן. החיבור בין השתיים הוא בלתי נמנע, וכשהוא מתרחש – פיה מקבלת כנפיים וכוכב חדש נדלק בשמיים.

זה מה שקרה אתמול כשהיילי נצפתה בסיבוב שגרתי באל.איי, על רקע סערה תורנית כלשהי עם סלינה גומז – וסלחו לנו שהפסקנו לעקוב והקדשנו את עצמנו לעיסוק בלעדי בענייני האופנה של שתי היפות האלה. מומלץ אגב, זה באמת יותר מעניין. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Carlos Maidana (@thecelebrityfinder)

בכל אופן, כדי להתגונן מפני הסערה, ביבר התחמשה במעיל ספורט גדול ומגניב של המותג המסקרן מרטין רוז, וכאמור איזנה את האפקט הנפוח שלו עם פיסת דנים מיניאטורית מבית Yproject. 

וכאילו לא מספיק שהחצאית הזאת קצרה יותר מהפוני של שמחה רוטמן, גם יש לה שסעים נדיבים בצד, ושוליה מתקפלים מעט כלפי מעלה וחושפים את בד הכיס הפנימי באווירת "גזרתי לבד" מרושלת. מיותר לציין שהרישול הזה עולה כ-1,200 שקלים. את תצוגת התכלית הנונשלנטית הזאת אבזרה ביבר בסניקרס אייר מקס של נייקי כמיטב הטרנד הטיילני, ובמשקפי שמש של המותג הצרפתי המתקמבק קוראז' – שבעצמם מתחילים לצבור סטטוס איט-פריט נחשק.

היילי ביבר

גם אנחנו שמחות לראות אותך (צילום: thecelebrityfinder/Bauer-Griffin/GC Images, Getty Images)

 

השאירו תגובה