גולדן גירל: בת ה-15 של סלמה הייק היממה את השורה הראשונה

ולנטינה פינו היא בתם של הכוכבת ההוליוודית סלמה הייק והטייקון פרנסואה פינו, אחד האנשים החזקים והעשירים ביותר בתעשיית האופנה. לאחרונה היא מתחילה להתרגל לאורות הפלאשים, והתצוגה המדוברת של גוצ'י במילאנו היא הספוט המושלם להשיק בו סטייל מסקרן

מאת  | ‏ 27 פברואר 2023

ולנטינה פינו

ולנטינה פינו (צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images for Gucci)

מאז עזיבתו של המנהל הקריאטיבי של גוצ'י בשנים האחרונות, אלסנדרו מיקלה, כל העיניים נשואות לדרך החדשה של בית האופנה האיטלקי המצליח. בהתאם, התצוגה האחרונה של המותג בשבוע האופנה במילאנו התקבלה בחשדנות וזכתה לביקורות קשות.

חילופי כסאות של המושכים בחוטים בבתי האופנה הגדולים תמיד מספקים עניין, אבל גם תזכורת לכך שלכל מעצב ראשי, אגדי ככל אשר יהיה, יש מחליף, ושאף מותג על לא שם את כל הקלפים שלו על איש אחד.

מתילדה פינו, סלמה האייק, ולנטינה פינו ופרנסואה פינו (צילום: Victor Boyko/Getty Images for Gucci)

מתילדה פינו, סלמה האייק, ולנטינה פינו ופרנסואה פינו (צילום: Victor Boyko/Getty Images for Gucci)

אם עושים זום-אין לפרטי האיוונט המתוקשר, אפשר לדבר על מוזמני השורה הראשונה, ועל הצעירה השיקית שבלטה ביניהם – ולנטינה פינו בת ה-15, הבת המשותפת של השחקנית סלמה הייק ומי שעומד בראש תאגיד היוקרה Kering המחזיק גם בגוצ'י, פרנסואה הנרי פינו.

בנים ובנות 'של' הם מושאי סיקור חמים תמיד, אבל במיוחד בימים אלה. ולנטינה, שגדלה מינקות לתוך התעשייה, הגיעה לתצוגה בלוק שיקי, אך לא מתאמץ מדי.

ניכר שמדובר בטינאייג'רית (צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images for Gucci)

ניכר שמדובר בטינאייג'רית (צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images for Gucci)

אהבנו את השילוב של החולצה התכולה המכופתרת עם חצאית העור בעלת הכיווצים. ללא האקססוריז הממותגים המשלימים, לא מדובר בלוק שצורח "גוצ'י" למרחקים גדולים. כדי להגביר את הנוכחות המותגית הלוק הושלם בעזרת סנדלי פלטפורמה וגרבי לוגו לבנים. בגזרת תיק היד כיכב אחד הדגמים המבוקשים והמוצלחים ביותר של בית האופנה – גרסת המיני של תיק הג'קי 1961.

ולנטינה וסלמה האייק

והעקבים מה איתם (צילום: Franco Origlia/GC Images)

ולנטינה פינו

יש עליה סטייל (צילום: Arnold Jerocki/Getty Images for ABA)

השאירו תגובה