מה את אומרת! קייטי הולמס מציגה לוק בלתי צפוי (אבל הורס)

על כל אחת אחרת, האאוטפיט הזה עלול היה להיראות כמו תחפושת כמעט מגוחכת של מישהי מהאייטיז, במיוחד עם הסלסול בשיער. אבל סמכו על קייטי הולמס שתגרום לשנות השמונים המושמצות להיראות הכי יפות ונכונות, ובעזרת איטגירל נוספת גם תשכנע אותנו בקאמבק המתלתל הזה

מאת  | ‏ 21 פברואר 2023

קייטי הולמס

צילום: Bruce Glikas/Getty Images

שבוע האופנה בניו יורק הוא סביבת המחייה הטבעית ביותר של קייטי הולמס – תמיד אחת התצפיות המפוארות ביותר בג'ונגל הבטון של מנהטן, בפרט כשהאירוע מחייב לדפוק הופעה. היא אכן הצליחה לשכנע אותנו בנחיצותם הקריטית של מכנסי זברה כשהגיעה בהם לתצוגה של מייקל קורס, וגם הוסיפה זוג משגע במיוחד לרשימת מגפי החלומות שלנו עם הלוק שלה לתצוגה של אולה ג'ונסון.

אבל דווקא יומיים אחרי ששבוע האופנה נגמר ונדד ללונדון, נחת על מדרכות ברודוויי הלוק הכי הורס ומעניין שראינו על קייטי הולמס לאחרונה: השחקנית בת ה-44, שמככבת עכשיו בהצגה The Wanderers, הגיעה לפרמיירה שלה במראה אייטיזי לחלוטין. זה לא תמיד תואר שנושא מטען חיובי, אבל כאן מצליחה הולמס להחזיר לשנות השמונים את כבודן האבוד ולגרום להן להיראות יפות ונכונות מאי פעם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes (@katieholmes.ny)

על בסיס חכם ומושלם של טי-שרט לבנה היא לבשה בלייזר אוברסייז צמרירי עם כתפיים מודגשות, באווירה מעונבת שאוזנה מיד על ידי חצאית עור עם סיומת פרנזים עבים. גרביונים שחורים-שקופים בשילוב עקבי סירה קלאסיים השלימו את הלוק הגזעי של איטגירל הוליוודית מ-1987. אבל האלמנט הנוסטלגי האמיתי שאי אפשר היה להתעלם ממנו הוא הסלסול המפתיע בשיערה של הולמס, שאחרי זה של אמילי רטאייקואסקי מלפני שבועיים גורם לנו לחשוב שה-Perm באמת מתכנן קאמבק מתלתל.

בינתיים קייטי כבר הספיקה להעצים את המתח סביב הנושא, כשצולמה יוצאת מהבית בשיער רטוב וללא איפור, אבל בעוד לוק מושלם ששוב משלב עור וצמר. כרגע נראה שניאלץ להמשיך להתייסר כאילו הרגע הסתפרנו, עם השאלה הגורלית "אבל איך זה נראה כשזה מתייבש?".

קייטי הולמס

צילום: Bruce Glikas/Getty Images

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @katieholmes.team

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata Daily Updates (@emratateam)

 

השאירו תגובה