מי אם לא: דיאן שוורץ לוקחת סיכון עם החצאית הקטנה בעולם

חשבנו שסוג האאוטפיט הטרנדי הזה כבר יצא לנו מכל החורים, ואז הגיעה דיאן והזכירה שהכל טמון בסטיילינג: את חצאית המיקרו-מיני שלה היא בחרה בצבע מוצלח במיוחד, והוסיפה לה תיק ונעליים ששברו את הבנאליות. וכן, יש גם את עניין האטיטיוד

מאת  | ‏ 19 פברואר 2023

 

דיאן שוורץ

צילום: אינסטגרם, dianschwartz_

לכבוד: דיאן שוורץ. הנידון: ברכותינו! אנו שמחות לבשר לך כי עברת בהצלחה את מבחן האיטגירל האולטימטיבי. אחרי יותר משנה של חרישות והעתקות, נשבענו שאנחנו לא מסוגלות לראות יותר את קומבינציית הסוודר קרופ+חצאית מיקרו מיני על שם מיו מיו. ואז הגיעה שוורץ והוכיחה את כוח האיטגירל שלה, כשפתאום הנוסחה שוב נראתה לנו לוהטת ומרעננת.

קל לטעון שזה בגלל הנתונים הטבעיים של דיאן – וזה נכון חלקית, כי משם מגיע האטיטיוד – אבל הגיימצ'יינג'ר האמיתי כאן הוא הסטיילינג, ובפרט משחקי הצבעים: גוון הירוק בקבוק של החצאית שניהל שיחה צפופה עם התכלת של החולצה המכופתרת, כשאליהם מצטרף התיק הצהוב בפטפוט נמרץ.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dian (@dianschwartz_)

על החצאית, אגב, כבר עפנו כאן לא מזמן בגרסת הג'ינס שלבשה אלין גולן. היא כבר אזלה מהמלאי של ברנדה, אבל במקומה נחתה האלטרנטיבה המעולה לא פחות ואף יותר. שאר פריטי הלוק גם הם מברנדה, למעט השיחוק האחרון שסוגר את הלוק באווירת ניינטיז מדויקת – כפכפי הפלטפורמה של סטיב מאדן.

דיאן שוורץ

צילום: אינסטגרם, dianschwartz_

דיאן שוורץ

צילום: אינסטגרם, dianschwartz_

 

 

השאירו תגובה